پزشک نساجی مازندران در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه اعضای تیم نساجی در صحت و سلامتی کامل هستند/ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم/ نگران آسیب‌دیدگی هستیم

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۰۵۳۴
همه اعضای تیم نساجی در صحت و سلامتی کامل هستند/ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم/ نگران آسیب‌دیدگی هستیم
مصطفی اکبری گفت: طبق پروتکل‌هایی که از سوی مسئولین به باشگاه نساجی ارائه شده بود، تست‌های مورد نظر را انجام دادیم و خدا را شکر اعضای تیم مشکل خاصی نداشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصطفی اکبری، پزشک تیم فوتبال نساجی مازندران، درباره آخرین شرایط تیم به خبرنگار برنا گفت: طبق پروتکل هایی که از سوی مسئولین به باشگاه ارائه شده بود، تست های مورد نظر را انجام دادیم و خدا را شکر اعضای تیم مشکل خاصی نداشتند و همه اعضای تیم در صحت و سلامتی کامل هستند. تنها نگرانی ما به سفرها و رفت و آمدهایی است که باید برای انجام مسابقات داشته باشیم و امیدوارم شرایط به خوبی پیش برود.

وی ادامه داد: 25 بند مهم پروتکل را دسته بندی کردیم؛ گندزدایی، ضدعفونی کردن سطوح، عدم تجمع نفرات در رختکن و ... جزو آن است و اگر بخواهیم واقع‌بینانه ارزیابی کنیم، خیلی سخت است بخواهیم به‌طور صددرصد همه موارد را انجام بدهیم، با این حال تلاش خود را می‌کنیم تا وضعیت بهتری را برای مجموعه باشگاه مهیا کنیم.

اکبری درباره تشکر فدراسیون پزشکی از باشگاه نساجی، عنوان کرد: مسئولان نسبت به ما لطف دارند و همه همکارانم در حال تلاش هستند تا مقابل این بیماری ناشناخته، کارها را به خوبی پیش ببریم. پزشکان به عنوان سربازان گمنام در حال جنگ با این بیماری هستند و از اوایل اسفند تلاش کردیم تا اقدامات لازم را انجام بدهیم.

پزشک نساجی درخصوص وضعیت تیم نیز گفت: نساجی تیم پرطرفداری است و به نظرم می توانیم در جایگاه بهتری در جدول قرار بگیریم و برای فصل آینده تلاش خود را می کنیم تا باعث شادی هواداران شویم.

اکبری درباره برگزاری ادامه لیگ هم تصریح کرد: بحث کرونا یک بخش است که با آن می‌جنگیم اما مصدومیت‌ها نیز بخش دیگری است که به واسطه کمبود امکانات و فشردگی بازی ها امکان وقوع آن وجود دارد و مسئولین باید به آن توجه کنند. تعداد تعویض‌ها یکی از روش‌ها برای مقابله با آن است و در مجموع امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال کشور بیفتد.

نظر شما