به صورت آنلاین برگزار شد؛

هشتمی؛ بهترین عنوان دختران شطرنج‌باز ایران در آسیا

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۰۶۹۹
هشتمی؛ بهترین عنوان دختران شطرنج‌باز ایران در آسیا
دختران شطرنج ایران در رقابت‌های جوانان این رشته که به صورت آنلاین برگزار شد نتوانستند عنوان چشمگیری را کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دختران شطرنج ایران در رقابت‌های جوانان این رشته که به صورت آنلاین برگزار شد نتوانستند عنوان چشمگیری را کسب کنند. این دوره از رقابت‌ها به صورت مجازی و آنلاین و به سرپرستی مهرداد پهلوان‌زاده رییس پیشین فدراسیون شطرنج برگزار شد.

ایران به همراه کشورهای سوریه، کویت، فلسطین، لبنان، عراق، قطر، یمن، کویت، اردن، بحرین، امارات و عمان در فهرست طبقه‌بندی شده از سوی فدراسیون جهانی شطرنج در منطقه غرب آسیا قرار گرفته بودند.

امروز فینال این رقابت‌ها در بخش دختران پیگیری شد که در رده بندی پایانی مبینا علی‌نسب موفق شد با پنج امتیاز در جایگاه هشتم این مسابقات قرار بگیرد. هم‌چنین آناهیتازاهدی‌فر و میترا اصغرزاده هر کدام با 4.5 امتیاز و با پوئن‌شکنی به ترتیب در رده‌های 11 و 12 این رقابت‌ها قرار گرفتند.  این رقابت که در 9 دور پیگیری شد با قهرمانی شطرنج بازی از چین پایان یافت.

قرار است فردا پنج‌شنبه شطرنج بازان پسر ایران برای کسب رتبه‌های برتر با شطرنج‌بازان دیگر به رقابت بپردازند. مبینا علی‌نسب، آناهیتا زاهدی‌فر و میترا اصغرزاده در بخش بانوان و پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی و آرش طاهباز در بخش آقایان نمایندگان ایران در این مسابقات هستند. هر 6 نماینده ایران که موفق شده بودند در پایان 9 دور رقابت جواز حضور در فینال را پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز