مهاجم اسبق استقلال در گفت‌وگو با برنا:

حق خانواده‌ام را از استقلال می گیرم/ آنهایی که فحاشی کردند را نمی بخشم

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۱۰۹۱
حق خانواده‌ام را از استقلال می گیرم/ آنهایی که فحاشی کردند را نمی بخشم
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولان باشگاه استقلال را حتی اگر پولم را بدهند، نمی‌بخشم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی نظری، مهاجم فعلی تیم فوتبال نساجی مازندران که در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده و سرمربیگری امیر قلعه نوعی به استقلال پیوست، برای دریافت مطالبات خود از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است.

نظری درباره اینکه چرا چنین تصمیمی گرفته است، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: از سال 92 تاکنون بارها برای دریافت مطالباتم از باشگاه استقلال با مدیران این تیم تماس گرفتم. همه آنها به نوعی من را دست به سر کردند و با وجود اینکه به آنها گفتم حاضرم به استقلال تخفیف دهم باز هم پول من را ندادند. من از کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت حکم داشتم و می‌توانستم جلوی صدور کارت بازیکنان این تیم را بگیرم اما باز هم به احترام هواداران این تیم صرف‌نظر کردم و منتظر ماندم ببینم مدیران باشگاه استقلال چه اقدامی انجام می‌دهند اما در نهایت دیدم آنها هیچ کاری برای پرداخت مطالبات من انجام نمی‌دهند و من هم مجبور شدم به فیفا شکایت کنم.

او افزود: استقلالی‌ها در سال‌های اخیر خیلی من را اذیت کردند. تمام طلب من از این باشگاه 390 میلیون تومان است. من با این پول در سال 92 می‌توانستم برای خانواده‌ام خانه بخرم اما با تورم امروز حتی نمی‌توانم خانه رهن کنم. استقلالی‌ها حق زن و بچه من را خوردند و حتی اگر پولم را هم تمام و کمال بدهند آنها را نمی‌بخشم و حلال‌شان نمی‌کنم. همان سالی که در استقلال حضور داشتم بازیکنانی بودند که قرارداد میلیاردی بستند و تمام و کمال هم پول‌شان را دریافت کردند اما من نه تنها فقط نیمی از مبلغ قراردادم را گرفتم بلکه مجبور شدم 140 میلیون تومان هم از جیب خودم مالیات بدهم در صورتی که من تمام مبلغ قراردادم را نگرفته بودم.

نظری با بیان اینکه استقلال به خاطر بدهکاری‌اش به او دچار دردسر خواهد شد، ادامه داد: واقعا دلم نمی‌خواست کارم با استقلال به شکایت به AFC بکشد اما مسئولان این باشگاه من را مجبور کردند. من به AFC نامه زدم و شکایتم را ارائه کردم. چند وقت دیگر هم برای راستی‌آزمایی قرار است نماینده‌های AFC‌ به ایران بیایند تا به نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا مجوز بدهند و طبیعتا باشگاه‌ها نباید بدهکار باشند. آن وقت است که استقلال مجبور می‌شود طلب من را تا ریال آخر بدهد. کسانی که در صفحات مجازی به دلیل شکایت به استقلال علیه من فحاشی می‌کنند را نمی‌بخشم و آنها را به خدا واگذار می‌کنم.

مهاجم تیم نساجی مازندران درباره اینکه چه نظری در خصوص برگزاری دوباره لیگ برتر دارد، افزود: همان زمان که بحث تعطیلی لیگ بود من با این موضوع مخالفت کردم. بهتر بود لیگ بدون حضور تماشاگر و به صورت فشرده برگزار می‌شد و به پایان می‌رسید. الان هم بحث سلامتی بازیکنان و خانواده‌های آنها مطرح است و از طرف دیگر لیگ هم باید ادامه پیدا کند. امیدوارم هر تصمیمی که به صلاح جامعه فوتبال است گرفته شود و اگر قرار به ادامه لیگ است پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل رعایت شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز