مصطفی سلیمانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می‌کنیم/ پرسپولیس با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان لیگ برتر خواهد بود

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۴۳۹۳
برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می‌کنیم/ پرسپولیس با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان لیگ برتر خواهد بود
معاون ورزشی نفت مسجدسلیمان گفت: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و بنابراین ما هم امیدواریم تا در این مسابقات قهرمان شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصطفی سلیمانی معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان، در رابطه با وضعیت تمرینات تیم گفت: تمرینات طبق روال همیشگی خود در تهران پیگیری می‌شود و یک‌سری دستورالعمل‌های بهداشتی که در نظر گرفتند را نیز رعایت می‌کنیم تا با از سرگیری دوباره بازی‌ها در لیگ حضور پیدا کنیم. در اولین دیدار به مصاف شاهین شهرداری بوشهر ‌می‌رویم که بازی سختی خواهد بود.

وی ادامه داد: تیم ما در میانه جدول قرار دارد، به همین دلیل شرایط سقوط را احساس نمی‌کنیم و برای کسب سهمیه آسیا نیز کار بسیار سختی داریم چون باتوجه به امکانات موجود غیرممکن نیست اما بسیار دشوار خواهد بود. شاهین بوشهر هم برای ماندن در لیگ می‌جنگد، بنابراین بازی سختی داریم.

معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تیم ما امسال خیلی خوب کار کرد، زمانی که یک تیم موفق می‌شود، مجموعه عواملی مانند بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و ... موثر هستند. اول فصل باتوجه به اختیار تامی که به تارتار دادند، او هم جواب این اعتماد را داد و تیم نتیجه گرفت. جام حذفی، جام شگفتی‌ها است، بنابراین ما هم امیدواریم تا در این مسابقات قهرمان شویم. این اتفاقات در فوتبال زیاد رخ می‌دهد و کار بزرگی خواهد بود.

سلیمانی عنوان کرد: امسال پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف حداقل روی کاغذ قهرمان شده است. به نظر من 99 درصد باید پرسپولیس را قهرمان بدانیم. اما باتوجه به اتفاقات فوتبالی، استقلال و سپاهان نیز هنوز شانس دارند که بتوانند در شرایط غیرمعمول قهرمان شوند. همچنین تلاش ما بر این است که تیم نفت مسجدسلیمان بتواند جایگاه خوبی در لیگ برتر و جام حذفی پیدا کند و این حق مردم خوب مسجدسلیمان است که سال‌ها به کشور ایران خدمت کردند و نفت تاثیر زیادی در اقتصاد خاورمیانه داشته است. مسلما قهرمانی یا کسب نتیجه‌ای مطلوب کم‌ترین کاریست که ما می‌توانیم در حق این مردم انجام دهیم.

او در پایان گفت: همانطور که پرسپولیس را در آزادی و پدیده را در مشهد بردیم، در بازی‌های جام حذفی نیز هیچ چیز بعید نیست و باید به نتیجه خوشبین باشیم. ما مانند یک سرباز برای رسیدن به موفقیت می‌جنگیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز