مرتضی محصص در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باید به تیم ملی و اسکوچیچ انگیزه و اعتماد به نفس بدهیم/ نتیجه در فوتبال یک هدف شده است

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۷:۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۱۶۷۷۰
باید به تیم ملی و اسکوچیچ انگیزه و اعتماد به نفس بدهیم/ نتیجه در فوتبال یک هدف شده است
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه حوصله در فوتبال بسیار کم شده و نتیجه همه چیز است، اگر به کادر فنی دو تیم استقلال و پرسپولیس با آن همه طرفدار فرصت بیشتری دهند، خیلی بهتر می‌توانند کار کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، در رابطه با وضعیت لیگ برتر و جدول به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری، اگر فرصت داشته باشند، در چند سال آینده تیم قابل قبولی را آماده خواهند کرد که هم تماشاچیان از آن‌ها راضی باشند و هم بتوانند در خارج از ایران افتخارآفرینی کنند. استقلال هم باید به فرهاد مجیدی و کادرش فرصت بدهد چون می‌توانند آینده بسیار خوبی داشته باشند، متاسفانه حوصله در فوتبال بسیار کم شده و نتیجه همه چیز است. اما اگر زندگینامه تعدادی از مربیان موفق دنیا را بررسی کنیم، می‌بینیم کسانی بودند که باشگاه به آن‌ها فرصت کار داده است. اگر به کادر فنی دو تیم استقلال و پرسپولیس با آن همه طرفدار فرصت بیشتری دهند، خیلی بهتر می‌توانند کار کنند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، در این 9 هفته باقی مانده از لیگ فقط یک پیشگو می‌تواند نتیجه را پیشگویی کند که چه خواهد شد چون هربازی می‌تواند شرایط را تغییر دهد. امتیازات تقریبا نزدیک است و تیم‌هایی مانند سپاهان و تراکتور هم می‌توانند مدعی باشند. در درجه اول باید برای سلامت بازیکنان ارزش قائل باشیم و شرایط حاکم بر ورزش را بررسی کنیم، البته استانداردهای بهداشتی بسیار خوبی داریم.

محصص درخصوص وضعیت تیم ملی با اسکوچیچ عنوان کرد: من به خاطر رقابت‌های فوتبال جوانان و نوجوانان با همکارانم در کشورهای مختلف تماس گرفتم. من با ازبکستان، کره جنوبی و بحرین صحبت کردم که هیچ‌کدام هنوز فعالیت‌های ملی خود را آغاز نکردند. بنابراین فکر می‌کنم، اسکوچیچ هم منتظر است تا شرایط مساعد شود. من به اسکوچیچ بسیار خوشبین هستم و باید از او حمایت کنیم، درواقع باید از هر سرمربی و مربی که هدایت تیم ملی را برعهده دارد حمایت کنیم و نظرات شخصی خودمان را کنار بگذاریم. کسب نتیجه به خصوص در بازی با عراق و بحرین برای کشور ما بسیار مهم است. باید به تیم و اسکوچیچ انگیزه و اعتماد به نفس بدهیم و مشوق آن‌ها باشیم تا به آن‌ها امید دهیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت: من فکر می‌کنم با شروع بازی‌های لیگ اسکوچیچ به ایران بیاید و قطعا بازی‌ها را خواهد دید. باوجود این که شرایط سختی در تمام دنیا حاکم شده، من بسیار امیدوار هستم و این مسئله بی دلیل نیست. ما بازیکنان بسیار ارزنده و شایسته‌ای در تیم ملی داریم. نقش کادر فنی بسیار مهم است اما ابزار مربیان بازیکنان هستند و فوتبال متعلق به بازیکنان است. بدون مربی یا مدیر عامل بازی‌ها برگزار می‌شوند اما بدون بازیکن فوتبال معنایی ندارد. بازیکنان ما در آسیا از بهترین‌ها هستند و بازیکنان شایسته زیادی داریم بنابراین بسیار امیدوارم تا بتوانیم این دو حریف را شکست دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز