مصدومان رو به افزیش و دردسرهای آبی‌پوشان؛

اوضاع بحرانی استقلال برای آغاز لیگ/ مجیدی چاره‌جویی می‌کند؟

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۰۷:۵۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۷۱۰۱
اوضاع بحرانی استقلال برای آغاز لیگ/ مجیدی چاره‌جویی می‌کند؟
باید دید سرمربی محبوب استقلال که حمایت هواداران این تیم را مهم‌ترین پشتوانه خود می‌داند برای پر کردن جای خالی مصدومان و حل مشکلات آبی‌پوشان چه تدبیری خواهد اندیشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرهاد مجیدی، سرمربی محبوب استقلالی‌ها کار سختی برای آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال دارد. درحالی که استقلال کمتر از یک هفته دیگر باید در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به میدان برود، کار برای آبی پوشان پایتخت دشوار شده است.

تمرینات فشرده استقلال بعد از 3 ماه تعطیلی برای هرچه سریع‌تر رسیدن بازیکنان به مرز آماگی ایده‌آل، برای فرهاد مجیدی دردسرهای بزرگی را ایجاد کرد.

استقلال در آستانه شروع دوباره لیگ برتر با مصدومیت ناگهانی بازیکنان خود مواجه شده و از این نظر اصلا شرایط خوبی ندارد. استقلال در جریان تمرینات و بازی های دوستانه خود تلفات زیادی از نظر مصدومیت بازیکنان داده و این اتفاق اصلا خبر خوبی برای سرمربی جوان این تیم نیست.

آبی‌ها پیش از تعطیلی لیگ به خاطر شیوع کرونا داریوش شجاعیان و محسن کریمی را از دست داده بودند. این دو بازیکن که مصدومیتی طولانی را پشت سر گذاشته‌اند هنوز نتوانسته‌اند به تمرینات گروهی اضافه شوند و مشغول انجام تمرینات اختصاصی هستند.

فرشید اسماعیلی هم که به دفعات مختلف در این فصل مصدوم شده و بازی های زیادی را از دست داده، هنوز برای حضور در مستطیل سبز آمادگی لازم را ندارد و مجیدی به خوبی می‌داند اگر زودتر از موعد از او بازی بگیرد امکان مصدومیت دوباره‌اش وجود دارد. ضمن اینکه وضعیت شیخ دیاباته هم مشخص نیست و بعید است مجیدی بتواند از او در دیدار مقابل فولاد استفاده کند.

استقلالی‌ها علاوه بر مصدومان قبلی خود، با مصدومان جدید هم که در تمرینات یک ماه اخیر دچار مشکل شده‌اند، باید دست و پنجه نرم کند. رضا آذری یکی از جدیدترین مصدومان استقلال است که به علت پارگی رباط صلیبی مدت‌ها از حضور در مستطیل سبز محروم  خواهد بود. میلاد زکی‌پور و مرتضی تبریزی هم در دیدار دوستانه استقلال مقابل رایکا آسیب دیدند. زکی‌پور به دلیل ضرب خوردگی از ناحیه ساق پا و التهاب در عضله ساق پا قادر به همراهی استقلال در دیدار مقابل فولاد نخواهد بود اما وضعیت تبریزی از او بحرانی‌تر است و به نظر می‌رسد این مهاجم هم به دلیل پارگی رباط نه تنها نتواند تا پایان فصل استقلال را همراهی کند، بلکه در نیم فصل اول لیگ بعدی هم غایب خواهد بود.

با این شرایط کار فرهاد مجیدی برای ادامه لیگ دشوارتر از قبل شده و او با سردرگمی زیادی برای پر کردن جای خالی مصدومات مواجه است. باید دید سرمربی محبوب استقلال که حمایت هواداران این تیم را مهم‌ترین پشتوانه خود می‌داند برای مشکلات آبی پوشان چه تدبیری خواهد اندیشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز