هنوز خبری از آغاز اردوها نیست؛

کرونا، بلای جان هندبال بانوان

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۸:۲۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۷۲۸۱
کرونا، بلای جان هندبال بانوان
با وجود کسب دو سهمیه هندبال بانوان جهت حضور در جام باشگاه‌های آسیا هنوز خبری از آغار اردوها نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کنفدراسیون هندبال آسیا چندی پیش زمان برگزاری پنجمین دوره از مسابقات هندبال جام باشگاه‌های بانوان آسیا را اعلام کرد. این مسابقات قرار است از 6 تا 14 نوامبر (16 تا 24 آبان ماه 1399) به میزبانی آلماتی قزاقستان انجام شود و دو تیم اشتادسازه و شهید شاملی کازرون قهرمان و نایب قهرمان آخرین دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال دو نماینده ایران هستند که جواز حضور در این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند.

16453798_303

البته این درحالی است با گذشت چند هفته از تاریخ مشخص شده برای برگزاری مسابقات هنوز هیچ یک از تیم‌ها به طور رسمی آمادگی خود را برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام نکردند. با این شرایط به نظر می‌رسد هندبال بانوان همچون گذشته در حال حاضر نیز در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد چرا که پیش از این هم هندبال بانوان به دلایل مشکلات مالی شانس حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دست داده بود. حالا به نظر می‌رسد جدا از مشکلات مالی که همیشه گریبانگیر ورزش بانوان بوده امسال هم شیوع بی رویه ویروس کرونا که این روزها نیز دوباره شدت گرفته مانع از حضور نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات شود.

تیم+ملی+هندبال+بانوان

البته الهام سلوکی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون هندبال، در گفتگویی در مورد احتمال لغو این مسابقات نیز عنوان کرده بود که با توجه به تعویق رقابت‌های قهرمانی آسیا احتمال تغییر تاریخ رقابت‌های جام باشگاه‌ها وجود دارد ولی تاکنون کنفدراسیون هندبال آسیا در این رابطه هیچ خبری را به ما اعلام نکرده است. با این شرایط باید منتظر ماند دید آیا دو نماینده ایران قید حضور در جام باشگاه‌های آسیا را خواهند زد یا خیر.

نظر شما