امین منوچهری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی واقعا عشق من است/ امیدوارم روند رو به رشدمان ادامه‌دار باشد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۷:۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۷۶۲۴
مجیدی واقعا عشق من است/ امیدوارم روند رو به رشدمان ادامه‌دار باشد
مهاجم تیم پارس جنوبی جم گفت: مجیدی واقعا عشق من است و با تمام وجود دوست دارم نتیجه بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امین منوچهری، مهاجم پارس جنوبی جم، درباره دیدار تدارکاتی با نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: فکر می‌کنم وقتش بود بازی خوبی داشته باشیم که خوشبختانه با یک تیم خوب بازی کردیم و از لحاظ تاکتیکی و چیزهایی که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم. امیدوارم شروع لیگ اتفاقات خوبی برای‌مان رقم بخورد. البته امیدوارم آن دو، سه ماهی که تمرین نکردیم به شرایط ایده‌آل برسیم و با کمترین آمادگی بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم و در لیگ بمانیم.

او درخصوص دیدار با صنعت‌نفت آبادان توضیح داد: درست است بازی اول ما با صنعت نفت است، این 9 بازی هر کدام شرایط خاص خودش را دارد ولی من امیدوارم از آن بازی با دست پر بیرون بیاییم و روند رو به رشدی که داشتیم مخصوصا بعد از برد بازی با تراکتور قطع نشود.

منوچهری افزود: در هر صورت کل دنیا در کنار کرونا دارند به زندگی عادی‌شان ادامه می‌دهند ولی باید مسائل بهداشتی و فردی‌مان را رعایت کنیم. امیدوارم اتفاقی پیش نیاید ولی زیرساخت‌هایش را باید بسازیم و در کنار کرونا بتوانیم زندگی کنیم و به مسائل کاری‌مان برسیم. به شخصه فکر می‌کنم اگر فوتبال نباشد و اگر فوتبالی وجود نداشته باشد خود من افسردگی می‌گیرم اما همان طور که گفتم ما باید زیرساخت‌ها را هموار کنیم یعنی مسیر را آماده کنیم برای اینکه بتوانیم در کنار ویروس زندگی کنیم و به کارمان ادامه دهیم.

مهاجم پارس جنوبی جم گفت: باشگاه ما هم از لحاظ مالی و هم از  لحاظ رعایت کردن پروتکل‌ها مشکل دارند. چه اتفاقی بیفتد و هرکدام سالم باشیم. ما در یک شرایط 50، 50 پروتکل‌ها را رعایت می‌‌کنیم، هرکسی فردی می‌تواند رعایت کند و هزینه‌ای که باید از طرف مسئولان شود اتفاق نیفتاده و طبیعتا باشگاه ما هم دوست ندارد ادامه بدهد.

او با اشاره به برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران توضیح داد: طبیعتا فوتبال بدون تماشاگر زیاد قشنگ نیست و امیدوارم در هر صورت شرایطی شود که تماشاگران و هواداران کل دنیا بتوانند از فوتبال دیدن از نزدیک دوباره لذت ببرند.

مهاجم پارس جنوبی در پایان درخصوص شانس قهرمانی سرخ‌پوشان گفت: طبیعتا الان بیشترین شانس را پرسپولیسی‌ها دارند اما فرهاد مجیدی واقعا عشق من است. با او همبازی نبودم اما جزو دوستان هم هستیم و با تمام وجود دوست دارم استقلال نتیجه بگیرد و البته به غیر از بازی که با ما دارند. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز