چرا تخریب‌ها علیه سلطانی‌فر و وزارت ورزش و جوانان شدت گرفت؟!

رسانه‌ها و کانال‌های فاسد، آشیانه اشاعه فساد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۷۸۶۵
رسانه‌ها و کانال‌های فاسد، آشیانه اشاعه فساد
نویسنده: مهران کوچکسرایی

از قدیم گفته‌اند: «چوب را که برداری، گربه دزده فرار می‌کند!» این ضرب‌ا‌لمثل معروف، حکایت امروز ورزش ما با عده‌ای دلال و دلال‌پرور و فاسد و فاسدپرور است. درست زمانی که مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، در نامه‌ای به سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، خواستار ورود و برخورد جدی وزارت اطلاعات با واسطه‌ها و دلالان غیر رسمی ورزش و به خصوص فوتبال شد، هجمه‌ای علیه وزارت ورزش و وزیر ورزش و جوانان در برخی رسانه‌ها و کانال‌های سفارشی بنویس ایجاد شد و انواع و اقسام تهمت ها و توهین ها را روانه مسوولان ورزش کشور کردند. اما به راستی چرا در این مقطع زمانی فشارها علیه سلطانی‌فر و تیم همراهش افزایش یافته است؟

سال‌هاست که خیلی از اهالی ورزش و به‌خصوص فوتبالی‌ها در رسانه‌های سالم و مستقل از فساد در فوتبال می‌نالند و آن را محکوم کرده و خواستار برخورد جدی مسئولان ورزش با پدیده شوم دلالی و فساد سازمان یافته حاکم بر فوتبال می‌شوند. جالب اینجاست که حتی برخی از همین دلال‌ها که نقش عمده‌ای در فساد ایجاد شده در فوتبال داشته و برای پوشش کارهای کثیف خود لباس خبرنگاری یا حتی مدیریتی به تن کرده‌اند، با معترضین همراه شده و فریاد «وامصیبتا» سر می‌دهند؛ به مانند دزدی که برای رد گم کردن در کنار تعقیب کنندگان خود می‌دود و «آهای دزد... آهای دزد...» می‌کند! اما هجمه‌ای بر کسی وارد نمی‌شد زیرا اراده‌ای برای برخورد با این افراد فاسد وجود نداشت ولی حالا که سلطانی‌فر علم مبارزه با فساد را برافراشته و برنامه‌های جدی برای برخورد با افراد فاسد را در دستور کارش قرار داده این مفسدان و دلالان مانند مورهایی که آب در لانه‌شان جاری شده سر از آشیان خود بر داشته‌ و درصدد مقابله به مثل برآمده‌اند!

آنها که در هر رسته و شغلی افرادی را اجیر خود دارند از طریق رسانه‌ها و کانال‌های فاسد و بی‌هویت ورزشی تلاش می کنند جلوی عزم جدی وزارت ورزش و جوانان در مبارزه با فساد را بگیرند و متاسفانه تاکنون نهادی هم درخصوص عملکرد آنها رسیدگی لازم را  نداشته است. این رسانه ها و کانال ها در چنو هفته گذشته شروع به فحاشی و تهمت زدن علیه افرادی که منتقد رفتارهای آنها هستند، کرده‌اند و به‌خصوص در روزهای اخیر افرادی که به هر دلیل دست‌های کثیف و آلوده‌شان از تیم‌های پرطرفدار پایتخت کوتاه شده یا در آستانه کوتاه شدن است تخریب و فحاشی علیه وزارت ورزش و جوانان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به جد و جرات باید گفت همین سایت‌ها و رسانه‌ها و برخی کانال‌های به اصطلاح هواداری به اصلی‌ترین پایگاه اشاعه فساد تبدیل شده‌اند و در واقع آشیانه فساد و فاسدان همین‌جاست؛ کانال‌هایی که با 100 تا 200 هزار تومان هر مطلبی را منتشر می‌کنند و هر فحشی را بر زبان می‌آورند و هر تهمتی را به مخالفان خود نسبت می‌دهند.

منافع قطع شده این افراد فاسد که روزی لباس شریف خبرنگاری یا مدیریت و معلمی را به تن داشته‌اند، سبب شده حمله به وزارت ورزش و جوانان در دستور کار آنها و کانال‌های تحت اداره‌شان قرار بگیرد تا از این طریق وزیر ورزش و جوانان را وادار به عقب‌نشینی کرده و گام موثری در ادامه فعالیت کثیف و ناسالم خود بردارند غافل از این‌که این بار «این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست!» و این افراد و کانال‌ها در رصد کامل قرار گرفته‌اند و به زودی اخبار جلب آنان و پاک شدن ورزش از لوث وجودشان به استحضار عموم خواهد رسید.

خبرگزاری برنا به زودی اطلاعات مفصلی از این افراد ناسالم و پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص آنان منتشر خواهد کرد با این امید که اهالی ورزش و به‌خصوص فوتبالی‌ها مصمم‌تر از قبل دست در دست یکدیگر و مسئولان مربوطه داده و در جهت پاکسازی ورزش از این جرثومه‌های فساد گام بردارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز