بانوی پیشکسوت والیبال:

چشم به راه بازگشت به ایرانم/ مراسم‌های صندوق روحمان را تازه می‌کرد

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۸۶۴۹
چشم به راه بازگشت به ایرانم/ مراسم‌های صندوق روحمان را تازه می‌کرد
ژاله سید هادی‌زاده پیشکسوت والیبال کشور که قبل از آغاز شیوع کرونا برای دیدار فرزندانش به آلمان سفر کرد تا کنون نتوانسته به ایران بازگردد و منتظر بازگشایی پروازها است تا دوباره به خانه بیاید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی‌زاده دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی 1966 بانکوک در گفتگو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: دی ماه سال گذشته برای دیدن دخترم به آلمان سفر کردم و متاسفانه پس از آن به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا در همه جای جهان و بسته شدن راه‌ها در این کشور ماندگار شدم و خیلی ناراحتم که نمی‌توانم به ایران برگردم.

وی در ادامه افزود: در ابتدای شیوع کرونا کشور آلمان خیلی سرسختانه با مردم برخورد کرد و همگی در قرنطینه بودیم. چند ماه است که پایم را از خانه بیرون نگذاشتم و فقط از طریق تلویزیون و اینترنت اخبار مربوط به ایران را پی گیری می‌کنم . مدام در حال دعا و نیایش هستم که هموطنانم در سلامتی کامل به سر ببرند و منتظر هستم که پروازی پیدا کنم و هرچه سریعتر به خانه‌ام بازگردم.

هادی‌زاده با بیان اینکه " مراسم‌های صندوق روحمان را تازه می‌کرد" گفت: خیلی دلم برای شرکت در مراسم های صندوق تنگ شده است. واقعا از بانی آن و مدیرعامل صندوق تشکر می‌کنم که با برگزاری چنین مراسم هایی روحیه را در ما پیشکسوتان چندین برابر می‌کردند. امیدوارم هرچه زودتر از شر این ویروس کرونا خلاص شویم تا بتوانیم دوباره شاهد برگزاری چنین مراسم هایی توسط صندوق برای پیشکسوتان باشیم.

ژاله سید هادی‌زاده متولد ۱۳۲۱ در تهران، بازیکن تیم ملی والیبال و مربی این رشته ورزشی بوده است. وی به همراه تیم ملی والیبال بانوان در اولین تورنمنت رسمی این تیم در مسابقات انتخابی المپیک ۱۹۶۴ توکیو در دهلی نو شرکت کرد. هادی‌زاده همچنین در ششمین دوره بازی‌های آسیایی 1966 در بانکوک به همراه تیم ملی والیبال بانوان ایران حضور پیدا کرد و مفتخر به کسب مقام سوم و مدال برنز گشت. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز