دلیل اصلی مخالفت باشگاه‌های معترض به آغاز مسابقات؛

آماده نیستیم؛ لیگ برگزار نشود!

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۸۷۷۳
آماده نیستیم؛ لیگ برگزار نشود!
نگاهی به نتایج تیم های معترض به آغاز دوباره لیگ برتر نشان می دهد این تیم ها از آمادگی بالایی برای آغاز دوباره مسابقات فوتبال برخوردار نیستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالیکه فقط 2 روز تا آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال باقی مانده تیم‌های معترض همچنان بر مواضع خود پافشاری می‌کنند و با گذاشتن شرط و شروط برای فدراسیون و سازمان لیگ، آنها را تهدید می‌کنند.

اگرچه مالکان باشگاه‌های تراکتور، شهرخودرو، نساجی مازندران و ماشین سازی، که خواستار ادامه لیگ نیستند، به خطر افتادن سلامت بازیکنان را دلیل این مخالفت اعلام می‌کنند اما کافی است نگاهی به نتایچ این تیم‌ها و عملکردشان در بازی‌های دوستانه بیندازیم تا متوجه شویم دلیل اصلی این ساز ناکوک چیست.

هر 4 تیم معترض به ادامه برگزاری لیگ در دیدارهای دوستانه خود عملکرد ضعیفی داشته‌اند و یا بازی را به رقبای خود باخته و یا مساوی کرده‌اند. شکست شهرخودرو مقابل پیکان و پرسپولیس، تساوی نساجی با نیروی زمینی و شکست تراکتور و همین‌طور ماشین سازی مقابل نود ارومیه نشان می‌دهد تیم‌های معترض به برگزاری لیگ از آمادگی جسمانی بالایی برای شروع دوباره مسابقات برخوردار نیستند و ظاهرا به همین دلیل هم هست که نمی‌خواهند لیگ برگزار شود تا رتبه‌شان از اینی که در جدول هست پائین‌تر نیاید و مورد انتقاد هواداران خود قرار نگیرند.

شاید بهتر بود مالکان این باشگاه‌ها به جای تلاش برای متوقف کردن فوتبال به دنبال راهی برای آماده‌سازی هرچه بهتر در مسابقات لیگ می‌گشتند تا با شروع دوباره فوتبال بتوانند پاسخگوی انتظارات هواداران‌شان باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز