مهدی علی نژاد:

کشتی ایران باید در دنیا حرف اول را بزند

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۸۹۱۶
کشتی ایران باید در دنیا حرف اول را بزند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: کشتی ایران باید در دنیا حرف اول را بزند و وزارت ورزش و جوانان در حد بضاعت از این رشته حمایت می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سایت جدید فدراسیون کشتی به صورت رسمی توسط مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور اصحاب رسانه کشتی رونمایی شد.

علی نژاد گفت: در دنیای امروز دولت الکترونیک از الزامات کار است و به نظرم سایت جدید فدراسیون کشتی به خوبی طراحی شده و قابلیت‌های مناسبی نیز در آن دیده شده است.

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم که تمامی خدمات از جمله ثبت نام برای حضور در مسابقات، لیگ، کارهای آموزشی و اداری از روی سایت انجام شود تا وقت کمتری از مردم در این زمینه گرفته شود و فدراسیون کشتی نیز در این سو حرکت می‌کند.

علی نژاد از  کشتی بعنوان رشته‌ای تاریخی و سنتی کشورمان که در خون مردم جریان دارد نام برد و افزود:  ایران باید در این رشته در دنیا حرف اول را بزند و برای رسیدن به این مهم باید در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه‌های فنی و پشتیبانی برنامه ریزی داشته باشیم.

وی عملکرد  رئیس فدراسیون کشتی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این فدراسیون در مسیر توسعه گام به گام حرکت می‌کند حتی در مواردی چون انضباط مالی، نظام اداری و لیگ عملکرد خوبی دارد.

معاون وزیر ادامه داد: یکی از اقدامات تاثیر گذار  فدراسیون کشتی، بروزرسانی امکانات سخت افزاری بود و در این ارتباط  کاری که در خانه‌های کشتی به ویژه خانه کشتی شهید ابراهیم هادی انجام شده بسیار  ارزشمند است.

علی نژاد در ادامه به اثرات مثبت برگزاری لیگ‌ها اشاره کرد و توضیح داد: چنین رقابت‌هایی ورزشکار را در کوران مسابقات نگاه می‌دارد و در نگاه کلان لیگ را در خدمت تیم‌های ملی می‌دانم.

وی با ارزشمند توصیف کردن نتایج کشتی اظهار داشت: کمتر رشته‌ای به مانند کشتی در ایران به این اندازه افتخارآفرین است.

معاون وزیر ورزش و جوانان  با تاکید براینکه وزارت ورزش و جوانان در حد بضاعت از کشتی حمایت می‌کند، بیان کرد :هر کمکی که بتوانیم برای موفقیت وتوسعه پایدار این رشته انجام خواهیم داد.

نظر شما