جوانمردی و پهلوانی، سرمایه‌ای ارزشمند است؛

المپیک، قله جهان ورزش/ دنیایی که برای رسیدن به آن باید از همه چیز گذشت

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۹۲۶۰
المپیک، قله جهان ورزش/ دنیایی که برای رسیدن به آن باید از همه چیز گذشت
نویسنده: پرفام ذاکرانی

المپیک، عرصه‌ای برای ظهور قهرمانان و نام‌آوران ورزش است، دنیایی که برای جوانان و تازه‌کاران یک رویا و آرزو اما برای پیشکسوتان و باسابقه‌ها خاطره‌ای شیرین و تکرار نشدنیست. المپیک، قله جهان ورزش است، دنیایی که برای رسیدن به آن باید از همه چیز گذشت و تمرینات سخت و طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشت تا فقط یک بار در آن حضور پیدا کرد.

المپیک، کلمه‌ای که برای ورزشکاران و قهرمانان، معنایی عمیق‌تر و ارزنده‌تری دارد، عرصه‌ای که با نام صلح و برابری برپا شده است اما برای رسیدن به این قله باید جنگید. المپیک دنیای برترین‌ها و بهترین‌های ورزش است، حضور در این بازی‌ها و کسب عنوان در این رقابت‌ها نمی‌تواند کار آسانی باشد. همه چیز در دنیای ورزش برای رسیدن به این بازی‌ها و عرض اندام ورزشکاران در این رویداد بزرگ است.

جوانمردی و پهلوانی، سرمایه‌ای ارزشمند است که در وجود قهرمانان موج می‌زند، سرمایه‌ای که در بازی‌های المپیک یعنی در اوج رقابت می‌تواند به دنیای ورزش رنگ دیگری ببخشد. بارها شاهد لحظاتی در ادوار مختلف المپیک بودیم که نشان می‌دهد، این بازی‌ها جای هر کسی نیست و فقط دلاوران و پهلوانان پا به این دنیای باارزش می‌گذارند. قهرمانانی که اخلاق را  به مدال‌های رنگارنگ المپیک نفروختند و جوانمردی را زنده نگاه داشتند. المپیک دنیای قهرمانی و رقابت است اما روحیه و اخلاق پهلوانیست که ورزشکاران را به این دنیا می‌رساند و نام آن‌ها را جاودانه می‌سازد.

پرچم عزیز کشورمان بارها در ادوار مختلف المپیک با تلاش و پشتکار ملی‌پوشان و قهرمانان کشورمان به اهتزاز درآمده و افتخارآفرینی‌های زیادی در این عرصه صورت گرفته است. ورزشکاران ایرانی همیشه جزو مدال‌آوران المپیکی بودند و لحظات زیبایی در رشته‌هایی مختلف رقم زدند. المپیک دنیای پهلوانان است، هرجایی که صحبت از جوانمردی و پهلوانی باشد، نام ایران خواهد درخشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز