توماس باخ در روز جهانی المپیک:

پیام ما قدرت ورزش برای ایجاد امید بین همه مردم است

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۶:۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۹۳۴۶
پیام ما قدرت ورزش برای ایجاد امید بین همه مردم است
رئیس کمیته بین‌المللی المپیک روز روز جهانی المپیک پیامی را منتشر کرد و از مردم خواست در شرایط بحران کرونا سالم و فعال بمانند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک روز روز جهانی المپیک پیامی را منتشر کرد و از مردم خواست در شرایط بحران کرونا سالم و فعال بمانند.

پیام باخ در روز جهانی المپیک؛ پیام ما قدرت ورزش برای ایجاد امید بین همه مردم است

همزمان با روز المپیک توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) پیامی را منتشر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

مراسم جشن روز المپیک ممکن است با سالهای قبل متفاوت باشد اما در عین حال در روز المپیک پیام ما قدرت ورزش برای ایجاد امید و خوش‌بینی به همه مردم است که قوی‌تر شوند.

وی افزود: اجازه دهید ما برای استفاده از این قدرت ورزشی با هم جمع شویم تا بازی‌های المپیک به تعویق افتاده توکیو را به عنوان لحظه‌ای از همبستگی بشر آماده کنیم.

باخ خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه ما در شرایط مشابه قرار داریم و با بحران کرونا زندگی می‌کنیم. در این شرایط سخت ما بیش از هر زمان دیگری به ارزش‌های ورزشی، دوستی، همبستگی و اتحاد نیاز داریم. در روز المپیک ما این پیام را برای همه می‌فرستیم؛ لطفا فعال، قوی و سلامت بمانید.

روز المپیک همیشه در طول تاریخ 72 ساله این بازی‌ها برجسته بوده است. این روز به مناسبت گرامیداشت تولد بازی‌های المپیک در تاریخ 23 ژوئن 1948 به منظور ارتقا مشارکت در ورزش صرف نظر از سن، جنس یا توانایی ورزشی و همچنین فرصتی برای تجلیل از ارزش‌های المپیک در سراسر جهان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز