عبدی افتخاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اسکی در دنیا آسیب جدی دید/ امیدوارم بخشی از خسارت‌های سال ۹۸ را جبران کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۰۰۰۶
اسکی در دنیا آسیب جدی دید/ امیدوارم بخشی از خسارت‌های سال ۹۸ را جبران کنیم
رییس فدراسیون اسکی گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در فصل سرما، اسکی در تمام دنیا آسیب جدی دید و عمده‌ای از رقابت‌های جهانی که موثر بود، همه تعطیل شدند.

عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی کشورمان در رابطه با وضعیت تیم‌های ملی کشورمان طی گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا در فصل سرما، اسکی در تمام دنیا آسیب جدی دید، چون فعالیت سایر رشته‌های ورزشی در زمستان کاهش پیدا می‌کند، اما اسکی در اوج فعالیت است و عمده‌ای از رقابت‌های جهانی که موثر بود، همه تعطیل شدند.

وی ادامه داد: ما میزبان مسابقات آسیایی بودیم که با تعطیلی رقابت‌ها، میزبانی به طور کلی لغو شد، مسابقات لیگ کشوری ما هم تعطیل شدند و همه فعالیت‌هایمان در حوزه آموزش، خصوصا طرح استعدادیابی که با حضور مربیان خارجی فعالیت خود را ادامه می‌داد، نتوانستیم المپیاد استعدادهای برتر را برگزار کنیم. قهرمانی کشور نیز در تمامی رده‌ها تعطیل شد و در واقع فصل اسکی 98 را از دست دادیم.

افتخاری گفت: انشاالله در سال 99 کرونا ریشه‌کن شود تا بتوانیم علاوه بر برگزاری پربار فصل 99، بخشی از خسارت‌های سال 98 را هم جبران کنیم. قطعا پیگیر هستیم تا بتوانیم در سال 2021 میزبانی مسابقات آسیایی را بگیریم، فقط باید شرایط را آماده کنیم. انشاالله کرونا برای فصل بعد جلوگیر فعالیت‌های ما نباشد.

رییس فدراسیون اسکی کشورمان در پایان عنوان کرد: بازگشایی و برگزاری مسابقات اسکی روی چمن، بر مبنای سیاست فدراسیون جهانی است. باید ببینیم چه ساختاری پیدا می‌کند تا به طبع آن بتوانیم در کشور برنامه‌ریزی کنیم. ما همیشه یک سال در میان میزبان مسابقات آسیایی اسکی روی چمن بودیم اما حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم اصلا رقابت‌ها برگزار می‌شود یا خیر.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز