در صفحه اینستاگرام فدراسیون؛

ششمین کارگاه مجازی با عنوان دوچرخه سواری همگانی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۰۱۶۸
ششمین کارگاه مجازی با عنوان دوچرخه سواری همگانی برگزار شد
ششمین کارگاه مجازی با عنوان کارگاه " دوچرخه سواری همگانی "  در صفحه اینستاگرام فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، فرشید خلوتی مدرس فدراسیون دوچرخه سوارى درباره برگزاری این کارگاه با محوریت "دوچرخه سواری همگانی" گفت: کارگاه ششم آنلاین فدراسیون دوچرخه سوارى با هدف نگاه خاص به دوچرخه سوارى همگانى برگزار گردید. در راستاى تولید محتوا و آموزش آنلاین و غیر حضورى و رعایت پروتکلهاى بهداشتى دوران کرونا و همچنین استفاده بیشتر مردم جامعه از دوچرخه در ترددهاى کوتاه شهرى و همچنین به منظور آشنایی مردم با قوانین و مقررات این رشته پرطرفدار برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه سرفصل‌هاى تدوین شده کمیته همگانى کشور که هماهنگ با قوانین فدراسیون جهانى است مرور گردید و همچنین گزارشى از وضعیت توسعه راه‌هاى دوچرخه سوارى درون شهرى ارائه شد.

خلوتی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت تنوع کارگاهها مقرر شد که در ادامه زیرمجموعه فصل‌هاى دوچرخه سوارى همگانى در قوانین راهنمایی رانندگى توسط کارشناس راهنمایی رانندگى تدریس شود.

مسئول کمیته همگانى فدراسیون دوچرخه سوارى در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به بازخورد بسیار خوبی که در پی برگزاری این گارکاه‌ها مشاهده شد  و همچنین با توجه به درخواست طیف گسترده از مخاطبان، انشاالله قرار است در طول سال برگزاری این نوع کارگاه‌ها ادامه یابد تا کاربران ما بیشتر از قبل از مباحث روز دنیا در زمینه دوچرخه سواری همگانی مطلع شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز