مجیدی بر سر دوراهی با درخواست عجیب دیاباته

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۰۴۶۰
مجیدی بر سر دوراهی با درخواست عجیب دیاباته
مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال که در اولین مسابقه این تیم مقابل فولاد غایب بود، درخواست مرخصی از این تیم کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شیخ دیاباته که بعد از مرخصی طولانی مدت با سوغات اضافه وزن به تمرینات استقلال برگشت، نتوانست در دیدار با فولاد تیم فرهاد مجیدی را همراهی کند. حالا درشرایطی که لیگ برتر آغاز شده و استقلال در وضعیتی بسیار حساس برای کسب سهمیه آسیایی قرار دارد، این بازیکن به دلیل تولد سومین فرزندش از باشگاه درخواست مرخصی کرده است.

دیاباته در حالی این درخواست عجیب را از باشگاه استقلال داشته که در صورت خروج از ایران بار دیگر باید مراحل قرنطینه در فرانسه را پشت سر بگذارد که در این صورت اصلا مشخص نیست چه زمانی دوباره می تواند به ایران برگردد.

با توجه به اینکه استقلال مرتضی تبریزی را به دلیل پارگی رباط صلیبی و ارسلان مطهری را به کشیدگی عضله از دست داده و فعلا مهدی قائدی تک مهاجم استقلال است، بعید است که فرهاتد مجیدی به دیاباته مرخصی بدهد.

با این وجود با توجه به اینکه دیاباته عملکرد خوبی در استقلال داشته و این باشگاه خواستار ادامه حضور او در ایران است، بعید نیست که با درخواست مرخصی او موافقت شود تا تمدید قراردادش با باشگاه به مشکل نخورد. با این تفاسیر به نظر می رسد مجیدی بر سر دوراهی قبول کردن یا نکردن خواسته دیاباته قرار دارد.

نظر شما