احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی از بزرگ‌ترین مربیان فوتبال می‌شود/ فرهاد باید از بازی با فولاد درس بگیرد/ استقلال حتما سهمیه آسیایی را کسب می‌کند

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۰۴۸۲
مجیدی از بزرگ‌ترین مربیان فوتبال می‌شود/ فرهاد باید از بازی با فولاد درس بگیرد/ استقلال حتما سهمیه آسیایی را کسب می‌کند
هافبک اسبق تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال گفت: مدیران استقلال وقتی فرهاد مجیدی را انتخاب کردند می‌دانستند چه کسی را آورده‌اند.

احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: روند بازی استقلال و فولاد کاملا متعادل بود تا اینکه اخراج علی کریمی اتفاق افتاد و بعد از آن هم فرهاد مجیدی از روی نیمکت اخراج شد. آن‌طور که از تصاویر تلویزیونی مشخص بود، داور روی اخراج کریمی سختگیری به خرج داد و بعد از آن هم تمرکز و آرامش از نیمکت استقلال رفت. کاملا مشخص بود با این اتفاقات روند بازی در نیمه دوم تغییر خواهد کرد چون گرمای هوا هم کار را برای استقلال دشوارتر کرد و این تیم از شرایط نرمال خود خارج شد.

او با اشاره به اینکه تصمیم داور تمرکز فرهاد مجیدی را به هم ریخت، افزود: اینکه تصمیم داور فرهاد مجیدی را به هم ریخت و باعث شد او نتواند عصبانیتش را کنترل کند، اتفاق عجیبی نبود. به هر حال مجیدی در آغاز راه مربیگری است و قطعا این آخرین عدم تمرکز او در دوران مربیگری‌اش نخواهد بود چراکه حتی باتجربه‌ترین مربیان دنیا هم گاهی ممکن است نتوانند عصبانیت خود را کنترل کنند. همانطور که بازی کردن در زمین به تجربه نیاز دارد مربیگری روی نیمکت هم تجربه زیادی می خواهد. اینکه بخواهیم فرهاد مجیدی را مقصر باخت استقلال بدانیم نه منصفانه است نه منطقی. در حال حاضر استقلال و همه تیم های فوتبال ایران شرایط عادی ندارند چون هرگز سابقه نداشته تعطیلاتی به این طولانی اتفاق بیفتد. استقلالی‌ها نزدیک به یک ماه است که دور هم جمع شده و تمرینات تیمی را انجام می‌دهند پس کاملا طبیعی است که از روزهای اوج به دور باشند.

جمشیدیان با بیان اینکه باشگاه استقلال باید به مجیدی فرصت دهد، بیان کرد: به نظر من مشکل بزرگ فوتبال ایران انتخاب‌های عجولانه است. مدیران ما عجولانه انتخاب می‌کنند و عجولانه هم درباره انتخاب‌شان تصمیم‌گیری می‌کنند. فرهاد مجیدی اگر با نگرش درست به استقلال آمده پس باید فرصت هم داشته باشد. مدیران استقلال وقتی او را انتخاب کردند می‌دانستند چه کسی را آورده‌اند. مجیدی که سابقه 20 ساله مربیگری ندارد پس فرصت می‌خواهد و من به جرات می‌گویم او از بزرگ‌ترین مربیان فوتبال ایران خواهد شد چون هم دانش این کار را دارد هم کاریزمای مربیگری. فرهاد نیاز به زمان و تجربه‌اندوزی دارد. اتفاقا اتفاقات همین بازی با فولاد برای او درس بزرگی خواهد شد تا از این به بعد آرامش بیشتری روی نیمکت داشته باشد.

جمشیدیان که در حال حاضر سرمربیگری تیم پاس همدان را هم در لیگ دسته دوم برعهده دارد، ادامه داد: قهرمانی برای استقلال از دست رفته اما این تیم حتما سهمیه آسیایی می‌گیرد چون پتانسیلش را دارد. متاسفانه استقلال در فصل اخیر مشکلات زیادی از جمله مصدومیت‌ها و تغییر و تحولات مدیریتی داشته که این چالش‌ها از دست فرهاد خارج است. با این حال تیم او در زمین کیفیت خوبی دارد و فوتبال هجومی و مورد علاقه هواداران را ارائه می‌دهد. این تیم اگر به درستی تقویت شود حتما می‌تواند برای سال آینده با فرهاد مجیدی کاندیدا قهرمانی باشد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز