سعید آذری:

استقلال در دیدار مقابل فولاد خوش‌شانس بود

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۰۸۶۵
استقلال در دیدار مقابل فولاد خوش‌شانس بود
مدیرعامل تیم فولاد خوزستان گفت: سید حسین حسینی ستاره این دیدار بود و اگر او درون دروازه استقلال نبود، این تیم گل‌های بیشتری دریافت می‌کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید آذری روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حواشی پس از دیدار فولاد خوزستان و استقلال، اظهار داشت: ما کاری به حواشی نداریم. متن کار که آن انجام پروتکل‌های بهداشتی بود را درست انجام دادیم. اولین بازی بعد از تعطیلات به میزبانی ما برگزار شد و نمی‌خواستیم بهانه‌ای دست کسی بدهیم. خداراشکر با تمهیداتی که در ورزشگاه فولاد اندیشیده شده بود این اتفاق به بهترین وجه انجام شد و تیم استقلال از نزدیک شاهد این زحمات بود.

وی در مورد صحبت‌های فرهاد مجیدی که پس از این دیدار در فضای مجازی مطرح شد، تصریح کرد: تا بحال نشده که در مورد نقطه نظرات مربیان و سرپرست باشگاه‌های دیگر صحبت کنم. اگر صحبتی در مورد باشگاه فولاد است، صحبت می‌کنم. هرکس باید در حیطه کاری خود حرف بزند. اگر بیانیه‌ای بود، می‌خوانم و جواب آن را می‌دهم. اگر مدیران استقلال در مورد فولاد صحبتی کردند، من بعد از مطالعه کامل آن، صحبت می‌کنم.

مدیرعامل تیم فولاد خوزستان درباره دعوای مهدی هاشمی‌نسب و محمد دانشگر در راهروی ورزشگاه، گفت: من نمی‌دانم که این اخبار از کجا می‌آید. من در آنجا حضور داشتم و وقتی که دانشگر و وریا غفوری داخل راهرو شدند من به آنها خسته نباشید گفتم و فیلمش نیز موجود است اما بعد از آن خبری مبنی بر دعوای بازیکنان اسقلال با هاشمی‌نسب منتشر شد که من آن را کاملا تکذیب می‌کنم.

وی در مورد داوری این دیدار خاطرنشان کرد: نظر من مهم نیست. کارشناسانی که این دیدار را دیدند باید نظر بدهند. سال گذشته هم که در ذوب‌آهن بودم به همین شکل بود که نظر ما مهم نبود. چیزی که مهمه این است که فولاد زحمت خود را کشید و زمانی که ۱۱ به ۱۱ هم بودیم، شانس‌های گلزنی‌ خوبی داشتیم. داور برای ما یک پنالتی نگرفت. جا دارد به حسینی نیز تبریک بگویم چرا که اگر او نبود، استقلال گل‌های بیشتری دریافت می‌کرد. ما شایسته برد بودیم و آینده نشان خواهد داد که عیار تیم ما در چه حد است.

آذری ادامه داد: باید واقع بین باشیم. بنده به عنوان کسی که همیشه حق را گفته است، زمانی که استقلال مانند گوشت قربانی دست به دست می‌شد، در مورد این تیم اظهار نظر کردم. الان هم به صراحت نظرم را می‌گویم و واقعیت را می‌گویم. من امروز فولادی هستم چرا که باید پولی که از این تیم می‌گیرم حلال باشد.

وی در خصوص نظرش در مورد اساس‌نامه فدراسیون، گفت:‌ همه مواضع من را در مورد اساس‌نامه می‌دانند. ایراد اصلی که فیفا دست روی آن گذاشته است، تعریف نوع نهاد فدراسیون است که یا ما باید آن را در حضور کارشناسان فیفا جا بیاندازیم و یا اینکه قوانین داخلی فوتبال را تغییر بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره نقل و انتقالات، تصریح کرد: فکر می‌کنم که تا آخر هفته پول ۲ بازیکن برزیلی را واریز کنند تا مشکل حقوقی از این بابت نداشته باشیم.

آذری در مورد صحبت‌های جانشین او در باشگاه ذوب‌آهن در مورد وی، گفت: من در مورد رزومه خودم صحبت نمی‌کنم زیرا همه چیز مشخص است و برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم. همه ما بزودی امتحان پس می‌دهیم و امیدوارم همه دنبال کار خودشان باشند و به دنبال یادگیری نکات جدید باشند. عزیزان جوان هستند و ممکن است نظراتی داشته باشند.

وی در خصوص زمان حضور آیاندا پاتوسی در ایران، اظهار داشت: ما برای او بلیت گرفته بودیم اما مواردی باعث شد که این سفر انجام نشود اما امیدوارم بزودی او به جمع ما بپیوندد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز