پیکان-پرسپولیس؛

جنگ بقا و قهرمانی در قلعه حسن‌خان

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۱۰۱۷
جنگ بقا و قهرمانی در قلعه حسن‌خان
تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس امشب به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته 22 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس از ساعت 21 امشب در ورزشگاه شهرقدس به مصاف هم می‌روند. این دو تیم در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که پرسپولیس صدرنشین است و پیکان هم در قعر جدول دست و پا می‌زند و برای فرار از سقوط تلاش می‌کند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که با سایر رقبا اختلاف امتیاز خوبی دارند، در شرایطی بعد از چهار ماه در یک مسابقه رسمی مقابل هم قرار می‌گیرند که برای رسیدن به پیروزی انگیزه و عطش زیادی دارند و می‌خواهند حریف خود را در قلعه حسن‌خان ناکام بگذارند. از طرفی خودروسازان با هدایت عبدالله ویسی برای رهایی از انتهای جدول چاره‌ای جز کسب امتیاز مقابل صدرنشین ندارند و همین اتفاق می‌تواند به جذابیت‌های مسابقه هم اضافه کند.

در این رقابت مهدی ترابی به علت چهار کارته بودن و محمد انصاری به دلیل مصدومیت از غایبان پرسپولیس خواهند بود و پیکان هم چند بازیکن خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. ضمن اینکه پرسپولیس با 15 برد و پیکان با 12 باخت دارای بیشترین پیروزی و شکست هستند که در نوع خودش جالب توجه است.

پیکان با وجود نفراتی نظیر سعید واسعی، فراز امامعلی و شهریار مغانلو در خط تهاجمی خود می‌تواند خط دفاعی پرسپولیس را تحت فشار بگذارد و سرخ‌پوشان برای اینکه بتوانند جلوی این نفرات بایستند، باید تلاش خود را بیشتر از قبل کنند.

سیامک نعمتی، بازیکن خط میانی پرسپولیس که از پیکان به این تیم آمد، برای مسابقه امشب انگیزه‌های زیادی دارد و با توجه به محرومیت ترابی احتمالا در ترکیب اصلی قرمزها قرار خواهد گرفت. در بازی رفت تیم پرسپولیس توانست با نتیجه دو بر یک حریف خود را مغلوب کند.

تیم داوری مسابقه:

محمدحسین زاهدی‌فرد – محمدرضا منصوری – علیرضا مرادی – پیمان فرخی مهر

ناظر: فریدون اصفهانیان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز