دلالان و افراد معلوم‌الحال دست به کار شده‌اند؛

تلاش‌های ناشیانه برای دور کردن مجیدی از استقلال/ پای هیچ جانشینی در میان نیست

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۰۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۱۰۶۴
تلاش‌های ناشیانه برای دور کردن مجیدی از استقلال/ پای هیچ جانشینی در میان نیست
در شرایط حساس فعلی انتظار می‌رود هواداران استقلال هم اگر دل‌شان برای تیم‌شان می‌سوزد و می‌خواهند استقلالی قدرتمند را برای فصل آینده ببینند، تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند و از سرمربی محبوب تیم‌شان بیشتر حمایت کنند چون تنها دوای درد استقلال در این بزنگاه دشوار همدلی و اتحاد است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شکست مقابل فولاد آن هم بعد از حدود 4 ماه تعطیلی لیگ و با تیمی 9 نفره نمی‌تواند دلیلی برای آغاز تلاش‌ها بابت دور کردن فرهاد مجیدی از نیمکت استقلال باشد. حتی اعتراض‌های تند فرهاد مجیدی به داور بازی و آن پست عجیبی که برای حمایت از فوتبال پاک و افشاگری منتشر کرد هم هرگز بهانه خوبی برای تاختن مخالفان و دست به کار شدن دلالان برای آوردن سرمربیان مورد نظرشان به استقلال نخواهد بود. به نظر می رسد اعتراض‌های فرهاد مجیدی و شکست استقلال در این بازی ظاهرا از نظر برخی گناهی نابخشودنی است و نشان می‌دهد او درایت لازم برای هدایت استقلال را ندارد!

دلالان آنقدر ناشیانه برای دور کردن مجیدی از استقلال دست به کار شده و وارد میدان شده‌اند که حتی دست‌شان هم برای هواداران استقلال رو است. طی دو، سه روز گذشته عده‌ای معلوم الحال و حتی خبرنگارنما وارد گود شده و شایعه مذاکره باشگاه استقلال با برخی از مربیان برای فصل آینده را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

شاید این افراد یادشان نباشد اما فرهاد مجیدی در برهه‌ای از فصل و در یکی از حساس‌ترین وضعیت‌های ممکن استقلال در فصل‌های اخیر، به سادگی و بدون هیچ قید و شرطی پذیرفت که بعد از استراماچونی محبوب که نتایج خوبی هم با استقلال گرفته بود، روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند. او از اسم و رسم و آبروی خود برای استقلال گذشت و در شرایطی که می‌دانست پر کردن جای استرای ایتالیایی چقدر دشوار است سرمربیگری استقلال را پذیرفت تا هرآنچه را که در سال‌های اخیر در بهترین و حرفه‌ای ترین کلاس‌های مربیگری در اروپا یاد گرفته در طبق اخلاص بگذارد و به جوان‌های تیمش تزریق کند. حالا در شرایطی که 8 هفته دیگر از لیگ باقی مانده و استقلال شانس نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی را دارد، دلالان و خبرنگارنماها به دنبال جانشین برای او می‌گردند. یادمان نرفته که وقتی استراماچونی در 5 هفته ضعیف‌ترین نتایج را با استقلال گرفت نه حرفی بود و نه انتقادی. همه از صبر می‌گفتند و از اینکه باید به او فرصت داده شود اما حالا چون پای یک ایرانی جوان در میان است کسی از حمایت حرف نمی‌زند و بالعکس شمشیرها برای محبوب‌ترین شماره 7 تاریخ استقلال تیز شده و انگار که جانشین ها هم به صف هستند.

خوشبختانه مدیریت باشگاه استقلال هم در واکنشی هوشمندانه از مجیدی و بازیکنان حمایت کرده است. احمد سعادتمند شایعه جدایی فرهاد از استقلال را تکذیب و اعلام کرد با تمام وجود از کادر فنی استقلال و بازیکنان با تعصب این تیم حمایت می‌کند. شاید این حمایت همه جانبه پاسخ محکمی باشد برای دلالان و افراد معلوم‌الحالی که از دیروز با پخش این شایعه که استقلال به دنبال جانشین برای مجیدی است، جو استقلال را به هم ریخته اند. ناگفته نماند که قرارداد فرهاد مجیدی برای یک فصل دیگر هم با استقلال قرارداد دارد و کنار گذاشتن او نه تنها سرمایه‌سوزی است بلکه تبعات مالی زیادی برای باشگاه خواهد داشت.

در شرایط فعلی انتظار می‌رود هواداران استقلال هم اگر دل‌شان برای تیم‌شان می‌سوزد و می‌خواهند استقلالی قدرتمند را برای فصل آینده ببینند، تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند و از سرمربی محبوب تیم‌شان بیشتر حمایت کنند چون تنها دوای درد استقلال در این بزنگاه دشوار همدلی و اتحاد است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز