با اعلام فدراسیون صورت می‌گیرد؛

برگزاری دوره‌های آموزش مجازی فدراسیون قایقرانی

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۴۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۲۱۱۸۵
برگزاری دوره‌های آموزش مجازی فدراسیون قایقرانی
با اعلام کمیته آموزش فدراسیون قایقرانی، دوره‌های آموزش مجازی رشته‌های مختلف قایقرانی از 16 تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از انجام هماهنگی‌ها و برگزاری جلسات کمیته آموزش، دوره‌های آموزش مجازی رشته‌های مختلف قایقرانی برگزار خواهد شد.

این دوره‌ها شامل دوره‌های تخصصی آشنایی با رشته‌های قایقرانی و دوره‌های مربیگری و دوره‌های عمومی مباحث مربوط به علم تمرین، تغذیه در ورزش، روانشناسی ورزش، و مدیریت ورزشی است.

دوره‌های مجازی فدراسیون قایقرانی از 16 تیرماه برگزار می‌شود و علاقه مندان از روزهای آتی می‌توانند برای ثبت نام به سایت فدراسیون قایقرانی مراجعه کنند.

کمیته آموزش فدراسیون قایقرانی اعلام کرده به تمامی شرکت کنندگان در دوره‌های آموزش مجازی گواهی معتبر از سوی فدراسیون تعلق خواهد گرفت و شرکت در دوره‌ها دارای امتیازاتی است که مطابق آئین نامه دوره‌های آموزشی فدراسیون قایقرانی ارتقای درجه مربیگری و داوری و همچنین تمدید کارت‌ها داوری و مربیگری با دریافت این امتیازات ممکن خواهد بود.

کمیته آموزش همچنین اعلام کرده، کسانی که در دورهای پیش نیاز مربی بدنساز شرکت می‌کنند به شرط داشتن مدرک مربیگری قایقرانی و تایید هیات استان برای شرکت در دوره مربی بدنساز حرفه‌ای قایقرانی در اولویت قرار می‌گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز