فتاحی:

ایثارگران ما نشان دادند راه‌شان راه سیدالشهدا(ع) است

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۰۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۱۳۰۹
ایثارگران ما نشان دادند راه‌شان راه سیدالشهدا(ع) است
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: توجه به ایثارگران توجه به یک فرهنگ غنی و ارزشی در نظام اسلامی است که تلاش هر چه بیشتر در نکوداشت و تجلیل از مقام این عزیزان در اصل ترویج این فرهنگ در بین جوانان امروز و نسل‌های آینده است که خود این موضوع آینده مملکت و نظام را تضمین می‌نماید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در خصوص فعالیت‌های مربوط به حوزه ایثارگران در گفتگویی کوتاه گفت: در یکی دو سال اخیر تلاش جدی در جهت ایجاد فضای همدلی و هم افزایی برای خدمت رسانی به جامعه ایثارگران در وزارت ورزش و جوانان و با محوریت دفتر امور ایثارگران صورت پذیرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

فتاحی بیان داشت: توجه به ایثارگران توجه به یک فرهنگ غنی و ارزشی در نظام اسلامی است که تلاش هر چه بیشتر در نکوداشت و تجلیل از مقام این عزیزان در اصل ترویج این فرهنگ در بین جوانان امروز و نسل های آینده است که خود این موضوع آینده مملکت و نظام را تضمین می‌نماید..

او به موضوع مطالبات ایثارگران نیز پرداخته و گفت: ایثارگران ما نشان داده‌اند راه‌شان راه سیدالشهدا(ع) است، معامله‌ایشان با خدا بوده و سهم خواهی خارج از عرف و قانون، در مرام و مسلک ایثارگران دوران 8 سال دفاع مقدس و برهه‌های بعد از آن نیست. اما این موضوع نباید باعث غفلت ما از مطالبات به حق این جامعه معزز شده بلکه باید تلاشمان را دو چندان کنیم تا شرایطی فراهم شود که نسل امروز جوانان و آیندگان نیز با آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی آن‌ها در دوران دفاع مقدس، با افتخار به وجود ایشان، از تجربیاتشان در مسیر توسعه کشور اسلامی و عزیزمان بهره گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در بخش پایانی این گفتگو بیان داشت: در سال‌های اخیر با تدابیر سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان و تلاش‌های سردار قاسمی در حوزه ایثارگران وزارتخانه و به تبع آن‌ها در استان‌ها و ویژه استان خراسان رضوی، تلاش‌های مترمکز و برنامه مندی انجام شده تا مطالبات و مشکلات ایثارگران به بهترین نحو و با حفظ شئونات و کرامت این عزیزان مورد پیگیری تا رفع آن‌ها قرار بگیرد. که امیدواریم به عنوان خادمین ایشان، توانسته باشیم گوشه‌ای از دینی که خون شهدا و ایثارگران بر گردنمان دارد ادا نموده باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز