سایپا تیم جوانی است؛

نامجومطلق: جام حذفی و بازی‌های آسیایی برای ما اهمیت زیادی دارد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۲۱۴۳۵
نامجومطلق: جام حذفی و بازی‌های آسیایی برای ما اهمیت زیادی دارد
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: جام حذفی و بازی های آسیایی برای ما اهمیت زیادی دارد، فکر می‌کنم استقلال شرایط خوبی دارد تا در آن جام به موفقیت برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: قبل از هر چیز امیدوارم که مشکل کرونا از همه دنیا خارج شود تا با این شرایط برای نشست خبری حاضر نشویم. مجیدی امروز چون محروم بود، من آمدم.  یک تجربه ای کسب کردیم که قبلا کسب نکرده بودیم. ۷۰ روز تعطیلی به خاطر کرونا تجربه جدید است و با سه چهار هفته تمرین خود را آماده کرده ایم. معمولا در پایان لیگ ۲۰ روز بازیکنان استراحت فعال می کردند و برای شروع فصل جدید با امادگی نسبی وارد دوره بدنسازی می شدند که در واقع بین ۸ هفته برگزار می شد اما این سری بعد از ۷۰ روز بازیکنان هیچ شرایط تمرینی وارد تمرینات بدنسازی شدند. برنامه هایی را اینترنتی برایشان در نظر گرفته بودیم اما مثل تمرین در زمین نیست.

مربی آبی پوشان در مورد دیدار فردا با سایپا عنوان کرد: سایپا تیم جوانی است. در گرمای اهواز ۱۰نفره و بعد ۹نفره بازی کردیم. از نظر بدنی فشار مضاعفی روی ما آمد. از نظر روحی روانی روی بازیکنان کار کردیم تا از نظر ذهنی آن ها را برگردانیم. استقلال از پتانسیل بالایی دارد. در بازی فردا تمام بازیکنان تمام تلاششان را برای موفقیت انجام می دهند. مقابل فولاد در ۴۵دقیقه اول هوا بسیار گرم بود اما ۵۲درصد مالکیت داشتیم. ۲۰۹ پاس دادیم. در نیمه اول بازی خوبی را برگزار می کردیم.

وی ادامه داد: بازی گذشته مربوط به گذشته است. از این به بعد به بازی های آینده که برای ما بسیار مهم هستند نگاه می‌کنیم. مسابقات لیگ، جام حذفی و آسیا را داریم و تمام تمرکزمان را روی بازی ها می گذاریم. سایپا تیم جوان، دونده‌ای است و کادرخوبی دارد. این پیروزی می تواند شرایط روحی روانی تیم ما را بهتر کند. قطعا در شرایطی که بازی ها ۴روز ۴روز انجام می شوند نیاز داریم از همه بازیکنان استفاده کنیم. بازیکنان خوبی در استقلال هستند که می توانند در هر لحظه کمک کنند.

مربی استقلال ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم. امیدوارم با پیروزی در این بازی بتوانیم به روال عادی خودمان برگردیم. استقلال تیم بزرگ و با سابقه‌ای است. این تجربه را در گذشته داشته و با موفقیت پشت سر گذاشته است. می توانیم این شرایط را عوض کنیم و به سمت موفقیت حرکت کنیم.

نامجومطلق درکورد بازیکنان مصدوم اظهار داشت: استقلال متشکل از بازیکنان با کیفیت است. مصدومیتی که برای تبریزی و مطهری به وجود آمد و گزینه‌های ما کمتر می شود. دیاباته هم به خاطر باردار شدن همسرش و زایمان او که در این هفته است، از نظر روحی روانی در شرایطی نیست که به ما کمک کند. از نظر بدنی هم آماده نیست. علیرغم مخالفت های اولیه مجیدی اجازه داد به مسافرت برود. او قول داده اواخر این هفته برگردد. مهاجمان جوانی داریم که در این بازی می توانند به ما کمک کنند.

نامجومطلق در مورد قرارداد دیاباته عنوان کرد: دیاباته با استقلال قرارداد دارد. برای این بازیکن به خاطر زایمان همسرش شرایط روحی خوبی نداشت و مصر بود موقع زایمان همسرش به آنجا برود. در بند قراردادش هم چنین بندی هست و به همین خاطر مرخصی۳-۴روزه‌ای به او داده شد.

مربی استقلال در خصوص غیبت تماشاگران در بازی با سایپا گفت: بارها گفته ام حضور تماشاگر باعث جذابیت فوتبال می شود. امیدوارم هرچه زودتر مساله کرونا حل شود و مردم به زندگی عادی برگردند. وقتی برای بازی با فولاد سوار هواپیما شدیم، ازدحام و شلوغی داشت. قرار بود بازی ها با رعایت پروتکل برگزار شود اما آن صحنه در ذهن بازیکنان تاثیر گذار بود. امیدوارم این بیماری هرچه زودتر از بین برود و تماشاگران بتوانند به استادیم بیایند. فوتبال بدون حضور آن ها جذابیتی ندارد. به خصوص هواداران میلیونی استقلال که در همه بازی ها حضور دارند. حضور آن ها می تواند به بازیکنان در زمین بازی انگیزه بدهد. در تمام دنیا می بینیم برنامه هایی طراحی می کنند، مثل پخش صدای تماشاگر که به بازی هیجان بدهند. دقیقا به آن شرایط واقفند که حضور تماشاگران می تواند باعث جذابیت فوتبال شود.

نامجومطلق در مورد اختلاف امتیاز استقلال با صدر جدول، اظهار داشت: نکته این است که تمام تلاشمان را می کنیم که حداکثر امتیازات را بگیریم. جام حذفی و بازی های آسیایی برای ما اهمیت زیادی دارد. فکر می کنم استقلال شرایط خوبی دارد تا در آن جام به موفقیت برسد.

نظر شما