پیشکسوت فوتبال:

باید تمامی موازین بهداشتی در ورزش رعایت شود/ سالهاست که از بیمه صندوق استفاده می‌کنم

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۱۴۶۱
باید تمامی موازین بهداشتی در ورزش رعایت شود/ سالهاست که از بیمه صندوق استفاده می‌کنم
پیشکسوت فوتبال کشور معتقد است که باید تمامی موازین بهداشتی در ورزش کشور رعایت شود زیرا حفظ جان ورزشکاران در این شرایط بحرانی از همه چیز مهمتر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی حاج‌ محمد، پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق تاج در گفتگو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: از زمان شیوع کرونا در منزل هستم و هرازگاهی که برای انجام کارهای واجب بیرون از منزل می‌روم تمامی پروتکل‌های بهداشتی از قبیل زدن ماسک و پوشیدن دستکش و حفظ فاصله اجتماعی را رعایت می کنم. به هرحال کسانی که در سنین بالا هستند بیشتر از جوانان باید مراقب سلامتی خود باشند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر شرایط قرنطینه برداشته شده و همه اماکن عمومی، باشگاه ها و ورزشگاه ها باز است. تمرینات لیگ فوتبال و خیلی ورزش های دیگر انجام می شود اما مساله ای که در این میان خیلی اهمیت دارد حفظ جان ورزشکاران است.

حاج محمد تصریح کرد: نمی توان با جان آدم ها به ویژه ورزشکاران بازی کرد. باید تمامی موازین بهداشتی حفظ و رعایت شود. خیلی از کشورهای حوزه خلیج فارس با اینکه خیلی مسائل بهداشتی را رعایت کرده اند بازهم جان ورزشکارانشان در خطر افتاده و خیلی از آنان به ویروس کرونا دچار شده اند. باید دید اگر نمی توان به هیچ شکلی این ویروس را مهار کرد، مجددا همه چیز به روال قبل و دوران قرنطینه بازگردد.

پیشکسوت فوتبال همچنین گفت: مردم در حال حاضر خسته شده اند اما باید یادمان نرود که این ویروس خیلی خطرناک است و همچنان مسائل بهداشتی را رعایت کنیم. مسابقات ورزشی به‌ویژه فوتبال اگر بدون تماشاچی نیز برگزار می شوند باید پوشش رسانه ای خوبی از سمت تلویزیون داشته باشد که مردمی که بیشتر وقت خود را در منزل می گذرانند استفاده کنند و لذت ببرند.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات صندوق گفت: من سالها است که از بیمه تکمیلی این مجموعه استفاده می کنم و خداراشکر در خیلی از مواقع کمک حال من بوده است، از مسئولان صندوق که چنین خدماتی را در اختیار پیشکسوتان و قهرمانان گذاشته اند صمیمانه تشکر می کنم.

مهدی حاج‌محمد سابقه بازی در تیم‌های پارس، دیهیم، تاج، دارایی و ماشین‌سازی تبریز را دارد. وی با تیم تاج سابق موفق به کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های تهران در سال 48 و کسب جام منطقه‌ای در سال ۴۹ شد. حاج‌محمد جمعاً در ۵۷ بازی رسمی در تیم تاج به میدان رفته است و ۱۱ گل در این بازی‌ها به ثمر رسانده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز