هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

تقابل رفقای قدیمی در نقش جهان/ فولاد در اندیشه کسب پنجمین برد پیاپی

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۴:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۱۵۷۹
تقابل رفقای قدیمی در نقش جهان/ فولاد در اندیشه کسب پنجمین برد پیاپی
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امشب پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم های فوتبال سپاهان و گل گهر به مصاف هم می روند و فولاد خوزستان و ماشین سازی هم با یکدیگر دیدار می کنند.

سپاهان-گل گهر؛ تقابل رفقای قدیمی

سپاهانی ها امشب در ورزشگاه نقش جهان میزبان گل گهر هستند. سپاهان که در ماجرای اعتراض برخی تیم ها سکوت اختیار کرد و ترجیح داد وارد این جنجال نشود، طی یک ماه اخیر در آرامش تمرینات خود را سپری کرده است. شاگردان امیر قلعه نویی قبل از تعطیلات لیگ، مقابل ذوب آهن متوقف شده و حالا آماده بازگشت به روزهای اوج هستند. سپاهان در دیدار امشب، نورافکن را به دلیل ابتلا به کرونا و مسلمان و ترکمان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. البته کرونای نورافکن بهبود پیدا کرده و او به دلیل مصدومیت در عضله زانو نمی تواند در بازی امشب به میدان برود. با این وجود سپاهانی ها که از جدی ترین تعقیب کننده های پرسپولیس هستند برای ادامه حضور در کورس قهرمانی به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. در آنسوی میدان گل گهری ها که قبل از تعطیلات لیگ روند صعودی خود را آغاز کرده بودند امیدوارند با تدابیر مجید جلالی از انتهای جدول دور شوند. گل گهر قبل از تعطیلی لیگ استقلال را شکست داده بود و در حال حاضر با 19 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. نکته جالب دیدار سپاهان و گل گهر تقابل امیر قلعه نویی و مجید جلالی است که همواره رابطه خوبی با یکدیگر داشته اند. جلالی چندی پیش در مصاحبه ای  اعلام کرده بود که امیر قلعه نویی از ژوزه مورینیو بهتر است!

فولاد خوزستان-ماشین‌ سازی؛ نکونام رویاهایش را دنبال می‌کند

فولادی ها بعد از برد در دیدار معوقه هفته هفدهم برابر استقلال، خود را برای پنجمین برد پیاپی آماده می کنند. شاگردان نکونام که عزم خود را برای کسب سهمیه آسیایی جزم کرده اند می خواهند با پیروزی مقابل ماشین سازی بیشتر از همیشه به رویاهای خود دنبال شوند. فولاد با 36 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و امیدوار است با توقف سایر مدعیان و پیروزی مقابل ماشین سازی بیشتر از قبل به پرسپولیس نزدیک شود. ماشین‌ سازی هم قطعا کار بسیار سختی در گرمای جنوب خواهد داشت. تیم احد شیخ‌لاری که با شکست 3 بر صفر مقابل نساجی به استقبال تعطیلات کرونایی رفته بود، حالا برای شروع لیگ آماده است و می خواهد برای کسب رتبه بهتر در جدول تلاش کند. ماشین سازان در حال حاضر با 24 امتیاز در رده نهم قرار دارند. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز