طی پیامی صورت گرفت؛

تبریک دکتر سلطانی‌فر به مناسبت سالروز تاسیس رادیو ورزش

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۱۵۹۱
تبریک دکتر سلطانی‌فر به مناسبت سالروز تاسیس رادیو ورزش
وزیر ورزش و جوانان به مناسبت سالروز تاسیس رادیو ورزش ضمن خسته نباشید به همه پرسنل و مجموعه، این روز را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام تبریک دکتر مسعود سلطانی‌فر به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن هشتم تیر سالروز آغاز فعالیت رادیو ورزش را به همه مدیران، مسئولین، پرسنل و دست‌اندرکاران و تهیه کنندگان برنامه‌های مختلف رادیو ورزش تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. امیدوارم که در سال جدید فعالیت‌های این رادیو مثل گذشته ادامه یابد و ما بتوانیم تعامل بسیار خوبی بین مدیران عرصه ورزش کشور در ستاد، استان‌ها و فدراسیون‌ها با مدیران رسانه‌های مختلف از جمله رادیو ورزش داشته باشیم و با حضور کارشناسان دلسوز، خبره و مجرب روز به روز بر سطح آگاهی‌های مردم در زمینه ورزش کشور و ورزش جهان بکوشیم.

من همواره تاکید کردم که مدیران ما در ستاد، استان‌ها و فدراسیون‌ها همیشه تعامل جدی با رسانه هارا داشته باشند، به ویژه رادیو ورزش که می‌تواند نقش مهمی در رشد و توسعه ورزش کشور ایفا کند و برای همه عزیزان در این رسانه آرزوی موفقیت دارم و اعلام می‌کنم که کماکان آماده هستیم در مباحث کارشناسی و سایر برنامه‌های دیگر حضور مدیران مختلف و کارشناسان وزارت ورزش و جوانان را داشته باشیم تا بتوانیم برنامه‌های بهتری را به مردم ارائه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز