هفته پایانی بوندسلیگا ۲؛

هامبورگ دوباره پنچر شد!

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۹:۵۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۱۶۱۶
هامبورگ دوباره پنچر شد!
بوندسلیگا ۲ با انجام ۹ بازی همزمان به پایان خود رسید و هامبورگ برای دومین فصل متوالی با فرم ضعیف خود در هفته‌های پایانی، شانس بازگشت به بوندسلیگا را از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بوندسلیگا ۲ با انجام ۹ بازی همزمان به پایان خود رسید و هامبورگ برای دومین فصل متوالی با فرم ضعیف خود در هفته‌های پایانی، شانس بازگشت به بوندسلیگا را از دست داد. دایناسورها که هفته گذشته با شکست لحظات پایانی برابر هایدنهایم رده سوم (حضور در پلی‌آف) را از دست داده بودند این هفته در خانه میزبان سندهاوزن بودند و در صورت شکست هایدنهایم برابر آرمینیا‌بیله‌فلد، حتی یک تساوی هم برای بازگشت هامبورگ به رده سوم کافی بود. اما در روزی که بیله‌فلد صعود کرده برای هامبورگ سنگ تمام گذاشت و با ۳ گل هایدنهایم را شکست داد، هامبورگ در فولکس‌پارک‌اشتادیون با نتیجه تحقیرآمیز ۵-۱ مغلوب سندهاوزن شد تا در همان رده چهارم به کار خود پایان دهد.

بیله‌فلد با ۶۸ امتیاز قهرمان بوندسلیگا ۲ شد و پس از ۱۱ سال به بوندسلیگا بازگشت. اشتوتگارت نیز علیرغم شکست ۳-۱ برابر دارمشتات با ۵۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و پس از یک فصل غیبت به بوندسلیگا بازمی‌گردد.

مسابقه پلی‌آف صعود/سقوط میان وردربرمن و هایدنهایم در روزهای ۱۲ و ۱۶ تیر برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز