صنعت نفت آبادان۲- پارس جنوبی جم صفر

صنعت نفت همسایه استقلال شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۲:۰۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۱۶۵۵
صنعت نفت همسایه استقلال شد
صنعت نفت آبادان در خانه با دو گل از سد پارس جنوبی گذشت تا موقعیت خود در جدول رده بندی را مستحکم کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم رفتند تا برگزار کننده یکی از دیدارهای لیگ برتر باشند.

صنعت‌نفت برای حفظ موقعیت خود در جدول چشم به سه امتیاز این دیدار داشت و پارس جنوبی هم برای فرار از انتهای جدول و منطقه خطر می‌خواست با دست پر به خانه بازگردد.

حملات ابتدایی دو تیم و به خصوص صنعت‌نفت با تک گل دقیقه 31 رضا جبیره برای برزیلی‌ها همراه شد تا شاگردان بهنام سراج با دست پر به رختکن بروند.

در نیمه دوم پارس جنوبی برای جبران نتیجه کمی جلو کشید ولی این صنعت‌نفت بود که باز هم به گل رسید و این بار محمود مطلق‌زاده بود که در دقیقه 70 دروازه مهمان را باز کرد تا پیروزی برزیلی‌ها پررنگ‌تر شده و سه امتیاز ارزشمند به حساب صنعت نفت واریز شد.

صنعت نفت با این پیروزی به امتیاز 36 رسید. این تیم با یک بازی بیشتر و به خاطر تفاضل گل کمتر در همان رتبه هفتم قرار گرفت و همسایه استقلال و فولاد خوزستان شد.  پارس جنوبی نیز با قبول این شکست در امتیاز 20 و رتبه دوازدهم باقی ماند.

محمود مطلق زاده و مصطفی احمدی (صنعت نفت آبادان) و محمود شفیعی (پارس‌جنوبی جم) در این بازی کارت زرد گرفتند.

گفتنی است آتش سوزی در استادیوم تختی آبادان باعث قطع برق در جریان دیدار صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم باعث توقف حدود 15 دقیقه‌ای این بازی شد.

نظر شما