حضور مسئولین کمیته ملی المپیک در سالروز آغاز به کار رادیو ورزش؛

صالحی امیری: صدای رادیو ورزش به دورترین روستاها و مرزها هم می‌رسد

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۶:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۱۷۶۴
صالحی امیری: صدای رادیو ورزش به دورترین روستاها و مرزها هم می‌رسد
مسئولین کمیته ملی المپیک با حضور در رادیو ورزش ضمن تبریک بیست و دومین سالروز آغاز به کار آن از زحمات مدیران، گزارشگران و خبرنگاران رادیو ورزش تقدیر کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر سیدرضا صالحی امیری، رئیس به همراه کیکاووس سعیدی دبیرکل، عبدی افتخاری و محسن رضوانی اعضای هیئت اجرایی، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی و حمیدرضا سلامی مدیر تشریفات کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته (یکشنبه 8 تیر) در مراسم بیست و یکمین سالروز تأسیس شبکه رادیویی ورزش حضور یافتند.

دکتر سید رضا صالحی امیری در این مراسم گفت: این روز را به خانواده بزرگ صدا و خصوصا رادیو ورزش صمیمانه تبریک می گویم. من تقریبا هر روز در ساعاتی خاص رادیو ورزش را گوش می دهم و در مجموع ارزیابی مثبتی از عملکرد آن دارم؛ به این دلیل که رادیو ورزش رادیویی سفارشی نیست و دستوری  برای جلب رضایت کسی کار نمی کند.

وی ادامه داد: همه شبکه های رادیویی و تلویزیونی دارای نقاط ضعف و قوت هستند. موضع صریح من این است که رادیو ورزش رویکردش نقادی سازنده، شفاف سازی و تلاش برای شناخت چالش ها و راهکارهای عبور از آنهاست.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران افزود: مخاطب رادیو ورزش عام است و در این صورت باید با زبان مردم سخن گفت نه زبان نخبگان و نه مدیران. صدای رادیو ورزش به دورترین روستاها و مرزها هم می رسد و مجری باید بداند که تنها با نخبگان کشور صحبت نمی کند و این کار سختی است. رادیو ورزش با انبوهی از سلایق، نگاه ها و باورها و گرایشات مواجه است پس امکان ندارد که بتواند رضایت همه را جلب کند.

وی تاکید کرد: استنباط من این است که کسانی که پای کار در رادیو ورزش نشسته اند الحمدلله نقدشان نقد سازنده است و به دنبال تحقیر و  اتهام زنی و انتقام نیستند.

صالحی امیری در ادامه تصریح کرد: رسالت رادیو توجیه کردن نیست تا در راستای رضایت مدیران ارشد سخن بگوید. بخشی از چالش های رادیو ورزش از منظرآقای میرحسینی، مدیر رادیو ورزش عدم همکاری مسئولان فدراسیون ها و مدیران ورزشی است و رادیو مجبور می شود به سطوح پایین تر مراجعه کند و به اینگونه افراد نقد وارد است.

رییس کمیته ملی المپیک ایران تاکید کرد انتظار من از رادیو ورزش با انتظارم در گذشته متفاوت است و انتظار دارم رادیو ورزش موجب افزایش سطح سواد ورزشی کشور شود. در یونسکو ۴ سطح سواد تعریف شده است. سطح اول خواندن و نوشتن، سطح دوم یادگیری زبان خارجی، سطح سوم یادگیری رایانه و سطح چهارم سواد تغییر است که باعث تغییر زیست انسان می گردد. رادیو ورزش رسالت تغییر در سطح آگاهی و دانش ورزش ایران را دارد.

دکتر صالحی امیری در پایان گفت: خوشبختانه بین خانواده مدیریتی ورزش و ارکان دیگر و رسانه ارتباط خوبی ایجاد شده است، ارکان همه با هم خوب و رسانه هم یک ضلع از ربع ارکان است و در کمیسیون رسانه کمیته قویترین حضور را دکتر میرحسینی دارد که شخصی سلیم و مطلع نسبت به رسانه و ورزش است.

در ادامه مراسم دکتر عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان  با اشاره به مخابره اخبار خوب و امید بخش گفت: رادیو با مخاطب عام ، افکار عمومی میسازد و وسیله قضاوت مردم نسبت به عملکرد مسئولان است.

وی گفت: رادیو با نقد خوب و سالم می تواند نسبت به دیگر رسانه های متفاوت تر باشد و هم  اکنون نیز  با حضور دکتر میرحسینی در مدیریت رادیو ورزش به آینده امیدوارتریم و انشالله به تفاهمات خوبی نیز برای پیشبرد اهداف ورزش خواهیم رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز