جانشین میشو به زودی مشخص می‌شود؛

بازیکن پیشین استقلال در آستانه سرمربیگری شاهین+ عکس

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۱۸۳۳
بازیکن پیشین استقلال در آستانه سرمربیگری شاهین+ عکس
بازیکن پیشین استقلال در آستانه سرمربیگری شاهین شهرداری بوشهر قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر از زمان صدور مجوز برگزاری تمرینات تیم های لیگ دویی در بندرماهشهر حضور نیافته و علیرغم تمامی پیگیری ها و مکاتبات مدیران این باشگاه با این سرمربی، سازمان لیگ و فدراسیون، گویا پاشازاده وضعیت قرمز بیماری کرونا در خوزستان را بهانه قرار داده تا برای دومین فصل متوالی این باشگاه را نیمه کاره رها کند!

پاشازاده در فصل اخیر همواره از عدم امکانات سخت افزاری در بندر ماهشهر گلایه می‌کرد و 3 بار کار او با مدیران شهرداری به استعفا کشید اما مجددا به نیمکت بازگشت و در فاصله 5 هفته مانده به پایان مسابقات و در حالی که با تیم های بالانشین 12و6 امتیاز اختلاف داشت و تا حدودی شانس صعود به لیگ یک را از دست داده بود تصمیم به جدایی قطعی از بندرنشینان گرفت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا با توجه به بازنگشتن میشو کریستوویچ به ایران پس از پایان یافتن تعطیلات، مهدی پاشازاده گزینه جدی سرمربیگری شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر است . بدین ترتیب با قطعی شدن جدایی پاشازاده از شهرداری و تا زمان معرفی سرمربی جدید هدایت موقت این تیم به حسن شیرعلی مربی جوان بومی بندر ماهشهر سپرده شد.

 

Pashazadeh4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز