هواداران شهرخسته به آینده امیدوار هستند؛

رویاهای بزرگ نساجی مازندران با فکری/ تولد یک مربی خوشفکر در شمال

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۶:۲۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۲۱۶۶
رویاهای بزرگ نساجی مازندران با فکری/ تولد یک مربی خوشفکر در شمال
فکری پیش از حضور در نساجی در تیم‌هایی مثل شیرین فراز، استقلال، مس کرمان، صبای قم، نفت مسجدسلیمان، شاهین بوشهر، سرخ‌پوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک و خوشه طلایی به دستیاری و مربیگری پرداخت تا در نهایت با کوله باری از تجربه روی نیمکت تیم محبوب شهرش بنشیند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حضور محمود فکری در تیم نساجی مازندران با تحولات چشمگیری همراه بود. این تیم که دومین فصل حضورش در لیگ برتر فوتبال را تجربه می‌کند، فصل را با رضا مهاجری آغاز کرد اما نتوانست این همکاری را ادامه دهد و بعد از استعفای مهاجری از اسفند ماه سال گذشته کار به محمود فکری که از ماندگارترین بازیکنان تاریخ باشگاه‌های استقلال و نساجی مازندران است، سپرده شد.

فکری پیش از حضور در نساجی مازندران در تیم‌هایی مثل شیرین فراز، استقلال، مس کرمان، صبای قم، نساجی مازندران، نفت مسجد سلیمان، شاهین بوشهر، سرخ‌پوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک و خوشه طلایی به دستیاری و مربیگری پرداخت تا در نهایت با کوله باری از تجربه روی نیمکت تیم محبوب شهرش بنشیند.

او درست چند روز بعد از انتخابش به عنوان سرمربی نساجی مازندران مقابل ماشین سازی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و اگر بخواهیم آن برد در تبریز را یک اتفاق قلمداد کنیم اما برد ارزشمند مقابل تراکتور آن هم بعد از 4 ماه تعطیلی لیگ، قطعا یک اتفاق نخواهد بود.

نساجی مازندران با ایده‌های این محمود فکری برابر تراکتور عقب نشست؛ توپ را به حریف داد و فضا را در اختیار گرفت و روی ضدحملات به آنچه که می‌خواست دست یافت. تیم او به قدری در تبریز هوشمندانه بازی کرد که توانست نگاه منتقدان و کارشناسان فوتبال را به خود جلب کند. حالا نساجی مازندران با این دو برد ارزشمند روحیه زیادی گرفته و می‌تواند با ادامه همین روند رتبه‌اش را هم در جدول ارتقا دهد.

محمود فکری، که یکی از ماندگارترین بازیکنان تاریخ استقلال است و سال‌ها بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست، حالا رویاهای زیادی برای خود دارد. او که بعد از فراز و نشیب زیاد به این جایگاه رسیده و حتی مربیگری در لیگ 2 را هم تجربه کرده است، بعد از آزمون و خطاهای زیاد، امیدوار است با تقویت همین تیم در سال آینده بتواند به یکی از رویاهای تیم پرطرفدار شمالی یعنی کسب سهمیه آسیایی جامه عمل بپوشاند.

فکری که اتفاقا کادر مربیگری‌اش را هم از بین استقلالی‌های قدیمی (سیروس دین‌محمدی، حنیف عمران‌زاده و احمد فیض‌کریملو) انتخاب کرده و از صمد مرفاوی هم به عنوان مدیر فنی بهره می برد، توانسته خود را قامت یک سرمربی لیگ برتری در نساجی مازندران نشان دهد و اگر به همین روند ادامه دهد نوید تولد یک مربی خوشفکر دیگر را به فوتبال ایران می‌دهد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز