از سوی فدراسیون تنیس؛

کمپین من ماسک می‌زنم راه اندازی شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۶:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۲۲۳۳
کمپین من ماسک می‌زنم راه اندازی شد
فدراسیون تنیس ایران در دوره جدید شیوع ویروس کرونا بار دیگر با هدف حفظ سلامتی مردم و جامعه تنیس مبارزه جدی را برای توقف شیوع این ویروس منحوس آغاز کرده است.

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ با توجه به موج جدید شیوع ویروس کرونا، فدراسیون تنیس از مخاطبان این رشته مهیج دعوت کرده است که در کمپین من ماسک می‌زنیم با جدیت شرکت کرده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و کلیه دستوراتی که از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌شود، در مبارزه جدی برای توقف این ویروس نقش آفرینی کنند.

یکی از مهمترین اهداف  از ایجاد این کمپین توجه ویژه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و مسئولین وزارت بهداشت، درمانی و آموزش پزشکی مبنی بر لزوم برخورداری هر فرد از ماسک به عنوان مقابله جدی با ویروس کرونا است.

یکی دیگر از اهداف، مقابله جدی برای توقف این ویروس و اهمیت حفظ سلامتی مردم و همچنین سلامتی جامعه فرهیخته تنیس ایران متشکل از ورزشکاران، داوران، مربیان، پیشکسوتان، مدیران و دیگر عوامل و جامعه پرمخاطب است.

در همین راستا فدراسیون تنیس، به رعایت کلیه موارد بهداشتی برای مقابله با این ویروس، از سوی اهالی این رشته مهیج تاکید دارد و از تک تک جامعه پرافتخار این رشته برای حضور جدی در کمپین من ماسک می‌زنم و تبلیغ و ترویج این مهم دعوت به عمل می‌آورد تا نقش خود را برای سلامتی جامعه و مقابله با این ویروس ایفا کند.

نظر شما