در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال صورت گرفت؛

پیروزی شاگردان نکونام در خانه

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۰۶:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۲۲۵۸
پیروزی شاگردان نکونام در خانه
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ماشین‌سازی تبریز با نتیجه دو بر یک به نفع شاگردان نکونام به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم فولاد خوزستان از ساعت 21 در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف تیم ماشین‌سازی تبریز رفت که این مسابقه با نتیجه دو بر یک به نفع فولاد به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان با ترکیب شهاب گردان، موسی کولی بالی، وحید حیدریه، مجتبی‌ نجاریان، زبیر نیک نفس، عباس بوعذار، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده، فرشاد احمد زاده و لوسیانو پریرا و تیم ماشین‌سازی تبریز با ترکیب مرادی، کریمی، قادری، ثاقبی، توکلی، نوری، عابدینی، زاهدی، زارعی، دوسانتوس و حامد لک به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این بازی را سیدرضا مهدوی بر عهده داشت، همچنین امیررضا آشور ماهانی و حمید سبحانی کمک داوران این دیدار بودند. این بازی با سه دقیقه تاخیر شروع شد.

بابک مرادی از ماشین سازی تبریز، فرشاد احمدزاده و موسی کولی‌بالی از فولاد خوزستان کارت زرد گرفتند. شهاب گردان در دقیقه 80 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد و فولاد 10 دقیقه پایانی بازی را با 10 بازیکن ادامه داد.

بابک مرادی در دقیقه 4 اولین گل را برای ماشین سازی به ثمر رساند، فرشاد احمدزاده هم در دقیقه 15 برای فولاد خوزستان گل زد و نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در نیمه دوم لوسیانو پریرا توانست در دقیقه 45 یک گل دیگر برای فولاد به ثمر برساند.

این دومین مسابقه فولاد در ورزشگاه خانگی در دوران کرونایی بود، فولاد توانست از این بازی 3 امتیاز دیگر نیز کسب کند و با این برد 39 امتیازی شد و با سه پله صعود به رده سوم جدول صعود کرد. ماشین‌سازی تبریز 24 امتیازی هم در همان رده دهم جدول باقی ‌ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز