در محل دفتر استانداری صورت گرفت؛

چهاردهمین دیدار رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با استاندار خراسان‌جنوبی

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۲۴۲۹
چهاردهمین دیدار رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با استاندار خراسان‌جنوبی
بهمن محمدرضایی بعنوان چهاردهمین رئیس فدراسیون کشوری با استاندار خراسان‌جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، بهمن محمدرضایی نایب رییس اسکیت فدراسیون آسیا و رییس فدراسیون اسکیت با معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در محل دفتر استانداری دیدار کرد و  به رسم تقدیر و یادبود از حمایت‌های بی دریغ او بجهت توسعه و بستر سازی اسکیت در استان، تابلو وتندیس اسکیت را به وی اهدا کرد.

معتمدیان در این دیدار، مسابقات ورزشی اسکیت را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های استان برشمرد همچنین لزوم احداث پیست استاندارد اسکیت در مرکز استان و پیست‌های آموزشی و قابل دسترس برای عموم مردم در این دیدار عنوان شد که با توضیحات  رئیس فدراسیون اسکیت کشور مورد توجه استاندار قرار گرفت.

استاندار به منظور اجرای این پروژه و پر کردن خلأ موجود، و ایجاد اوقات فراغت جوانان دستور احداث پیست را صادر  نمود. همچنین دستور داد هرچه سریع‌تر نسبت تهیه ۳۰۰ جفت کفش اسکیت جهت در اختیار قرار دادن به جوانان جهت آموزش در پیست‌های آموزشی، بصورت رایگان اقدام و نتیجه به عرض ایشان رسانده شود.

بر اساس دستور معتمدیان، مقرر شد مدیر کل ورزش و جوانان استان با همکاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نسبت به آماده‌سازی طرح و نقشه های لازم برای احداث  پروژه زمین استاندار اسکیت اقدام کند.

بحث و گفتگو درخصوص مسایل، مشکلات و کاستی‌های هیات اسکیت در سطح استان نیز با دستور استاندار به مدیر کل ورزش و جوانان مبنی بر رفع آن‌ها مواجه شد.

شایان ذکر است، در این دیدار، عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، شیخ زاده سرپرست هیات اسکیت استان و همچنین مازیار ناظمی مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی، بهمن محمدرضایی نایب رییس فدراسیون اسکیت آسیا و رییس فدراسیون اسکیت را همراهی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز