حسین شمس در گفتگو با خبرگزاری برنا؛

نحوه برگزاری فینال لیگ برتر در شأن فوتسال ایران نبود/ مقصر اصلی در این درگیری‌ها، مربیان هستند

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۲۴۷۷
نحوه برگزاری فینال لیگ برتر در شأن فوتسال ایران نبود/ مقصر اصلی در این درگیری‌ها، مربیان هستند
عضو کمیته فنی فوتسال کشورمان گفت: برگزاری مسابقات فینال لیگ برتر بسیار ضعیف بود و این نحوه برگزاری در شأن فوتسال ایران نبود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال کشورمان در رابطه برگزاری مرحله فینال مسابقات لیگ برتر گفت: آخرین جلسه‌ای که در فدراسیون داشتیم، با سازمان لیگ در خدمت نبی بودی که راجع به برگزاری فینال مسابقات صحبت کردیم. کمیته فنی و توسعه قبلا توصیه کرده بود که فقط یک بازی برای فینال در تهران انجام شود که بی‌طرف باشد. همچنین به دلیل وجود پروتکل‌های بهداشتی شرایط مناسب‌تری دارد. اما سازمان لیگ مخالفت کرد و گفت همان 2  بازی انجام شود. متاسفانه حوادثی در بازی اتفاق افتاد که به ضرر فوتسال است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات بسیار  ضعیف بود، درحالی که سالن چهار رختکن داشت دو رختکن 3 و 4 که کنار یکدیگر هستند را به تیم‌ها داده بودند. این امکان وجود داشت که رختکن 1 و 4 بدهند تا با فاصله بسیار زیاد قرار بگیرند. 4 ورودی یا خروجی نیز وجود داشت اما هر دو تیم را از یک ورودی هدایت کرده بودن. طبیعی است بعد از بازی مربیان و بازیکنانی که با هم وارد رختکن شدند، درگیری‌هایی به وجود آمد. بایستی تدبیری را می‌اندیشیدند که راه ورود و خروجش را جدا کنند. محل استقرار نیروی انتظامی هم بسیار بد انتخاب کرده بودند، بایستی جلوی رختکن می‌گذاشتند که کسی مشکل ایجاد نکند. نحوه برگزاری این مسابقات در شأن فوتسال ایران نبود.

شمس اظهار داشت: یک سری عواملی در سالن حضور داشتند که هماهنگ نشده بود، چون تعداد زیادی آمده بودند که مثل تماشاگر عمل می‌کردند با نیمکت حریف درگیر می‌شدند. متأسفانه این تعداد زیاد باعث ایجاد مشکلات شد. اگر این مسابقه در اصفهان یا تبریز با حضور تماشاچی برگزار می‌شد، به دلیل این که مخصوصا از نظر فنی فوق‌العاده بود و سطح بالایی داشت، همه لذت می‌بردند اما شرایط کرونا باعث این نوع برگزاری مسابقات شد.

عضو کمیته فنی فوتسال عنوان کرد: باید اعتراف کنم مقصر اصلی در این درگیری‌ها، مربیان هستند و نبایستی جنجال را به بازیکنان انتقال بدهند. کمیته انضباطی هم در ای زمینه بیانینه داد که برخورد سختی خواهد شد. فکر کنم 31 مرداد فصل آینده شروع خواهد شد، با توجه به این که تیم ملی آبان ماه بازی دارد، شرایطی را ایجاد می‌کنند که انشاالله با وجود کرونا هم بشود بازی‌ها را برگزار کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز