برای نخستین‌بار صورت می‌گیرد؛

استارت والیبال ساحلی در خوزستان

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۲۲۴۹۴
رئیس هیات والیبال استان خوزستان از برگزاری مسابقات والیبال ساحلی برای نخستین‌ بار در این استان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از هیات والیبال استان خوزستان، سعید شاهرخی اظهار داشت: مسابقات والیبال ساحلی انتخابی تیم والیبال ساحلی استان، برای اولین بار در خوزستان برگزار خواهد شد.

وی در جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی این مسابقات که عصر روز گذشته با حضور نمایندگان تیم‌ها برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان خوزستان گفت: باید برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد تا از همه ظرفیت‌های موجود در ارتقای والیبال استان بهره‌مند شویم.

رئیس هیات والیبال استان خوزستان در ادامه با اشاره به شرایط و وضعیت استان و شیوع ویروس کرونا، افزود: با هماهنگی به عمل آمده و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، مجوزهای لازم برای برگزاری این مسابقات از ۲۰ تیرماه ۹۹ اخذ گردیده است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مسابقات، خاطر نشان کرد: اولین مرحله مسابقات ساحلی استان خوزستان با حضور ۱۱ تیم و در چهار گروه، در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

رئیس هیات والیبال استان خوزستان با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات، گفت: برگزاری این مسابقات فرصت مناسبی است تا کادر فنی، نسبت به انتخاب بازیکنان تیم والیبال ساحلی استان خوزستان برای شرکت در مسابقات کشوری اقدام نمایند.

نظر شما