مدیر مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک:

وجود آکادمی، ضرورت هر فدراسیون برای پیشرفت و توسعه ورزش قهرمانی است

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۲۵۰۷
وجود آکادمی، ضرورت هر فدراسیون برای پیشرفت و توسعه ورزش قهرمانی است
محمدرضا اویسی: آکادمی فدراسیون با توجه به مسئولیتی که برایش تعریف شده است نقش بسیار مهم و کلیدی از لحاظ آموزشی و فعالیت‌های علمی دارد و می‌تواند کمک شایانی به توسعه ورزش قهرمانی کشور داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، محمدرضا اویسی مدیر مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک در خصوص افتتاح آکادمی فدراسیون گفت: راه اندازی آکادمی ضرورت هرفدراسیون برای پیشرفت و توسعه رشته ورزشی است و نقش بسیاری مهم و کلیدی در شرایط فعلی دارد و باعث به روز رسانی، کادرسازی و ارتقا سطح دانش و مهارت منابع انسانی ورزش کشور می‌شود. بخش آموزش آکادمی باید قوی باشد تا زمینه ساز رشد کیفی رشته ورزشی بشود.

وی اظهار داشت: بسیاری از فدراسیون‌ها آکادمی دارند و باید از این فرصت برای ارتباط بهتر بین آکادمی‌ها استفاده کرد، به طور مثال ما در آکادمی ملی المپیک از فدراسیون‌هایی که دارای آکادمی فعال هستند دعوت کردیم تا با ایجاد هم افزایی، هم پوشانی، اطلاع رسانی و همیاری آکادمی‌های ورزشی نسبت به یکدیگر ، سطح آموزش را در این فدراسیون‌ها ارتقا دهند. پیشنهاد من راه اندازی این آکادمی است، چون وجود آکادمی به پیشرفت و توسعه رشته ورزشی کمک می‌کند. میزبانی برای برگزاری اردوهای تمرینی، روانشناسی ورزشی، خدمات پزشکی ورزشی، برگزاری دوره های آموزشی‌، سمینارها و... از جمله مهمترین فعالیت‌ها و خدمات این آکادمی می‌باشد.

وی افزود: فردی که مسئول آکادمی خواهد شد باید با تعیین چارچوب و مقررات مناسب، نظم خوبی برقرار کند تا همه ورزشکاران، مربیان، داوران و علاقه مندان بتوانند از ویژگی‌های مختلف آکادمی بهره مند شوند.

اویسی در خصوص حضور مدرسین خارجی اظهار داشت: حضور مدرسین بین المللی فرصت بسیار خوبی برای فدراسیون است، حال حاضر و با وجود بیماری کرونا حضور مربیان و مدرسین خارجی در کشور میسر نیست ولی از طریق وبینار و کلاس‌های غیر حضوی می‌توان از دانش مدرسین خارجی بهره برد. برگزاری دوره‌های آموزشی با استاندارهای روز دنیا ضمن پیشرفت رشته موتورسواری و اتومبیلرانی، باعث درآمد زایی بیشتر برای فدراسیون می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز