سولماز عباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جاور می‌تواند توان و پتانسیل تیم را بالاتر ببرد/ حضور ملی‌پوشان قدیمی در تیم مثبت است

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۳۹۵۲
جاور می‌تواند توان و پتانسیل تیم را بالاتر ببرد/ حضور ملی‌پوشان قدیمی در تیم مثبت است
مربی تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان گفت: اگر هر کدام از ورزشکاران قدیمی و باتجربه ما به تیم ملحق شوند، قطعا توان تیم را بالا می‌برند و این یک اتفاق بسیار خوب است.

سولماز عباسی، مربی تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان، درخصوص بازگشت مهسا جاور، پاروزن المپیکی کشورمان، به عرصه ورزش قهرمانی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: علاوه بر نازنین ملایی در بخش تک نفره، کیمیا زارعی، زینب نوروزی و شکیبا وقوفی که در بخش دو نفره رقابت‌های آسیایی مدال برنز کسب کردند هم جزو امیدهای کسب سهمیه ما بودند. ما در بخش دو نفره هم شانس داشتیم و پاروزنان برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کردند. ورزشکارانی که در ماده دو نفره روئینگ فعالیت می‌کنند، بسیار جوان و آینده‌دار هستند. اگر هر کدام از ورزشکاران قدیمی و باتجربه ما به تیم ملحق شوند، قطعا توان تیم را بالا می‌برند و این یک اتفاق بسیار خوب است. 

او ادامه داد: فقط کسب سهمیه المپیک نیست، بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی را نیز پیش‌رو داریم. با این شرایط اگر بخواهم یک نگاه کلی به وضعیت تیم ملی روئینگ بانوان داشته باشیم، برگشت هر یک از ورزشکاران باتجربه مانند مهسا جاور می‌تواند توان و پتانسیل تیم را بالاتر ببرد.

عباسی اضافه کرد: قطعا حضور ملی‌پوشان قدیمی به عنوان یک قطب بسیار قوی محسوب می‌شوند چون تجربه زیادی دارند مخصوصا کسی مثل جاور که در المپیک نیز پارو زد و در بازی‌های آسیایی مدال کسب کرد و می‌تواند در ارتقا شرایط کیفی تیم موثر باشد.

مربی تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان در پایان اذعان داشت: علاوه بر این تیمی که از ترکیب ورزشکاران جوان و کم‌تجربه با پاروزنان باسابقه تشکیل شود، سطح کیفی تمرینات ورزشکاران را بالا می‌برد. در رابطه با کسب سهمیه جاور که تصمیم دارد به تیم ملی برگردد بستگی به شرایط او دارد و حضور او قطعا می‌تواند تاثیرگذار باشد. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز