هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال؛

نبردهایی برای سقوط نکردن

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۵:۳۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۴۴۷۴
نبردهایی برای سقوط نکردن
هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امشب با برگزاری 5 دیدار ادامه پیدا می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امشب ادامه پیدا می کند.

نفت مسجدسلیمان- ماشین سازی تبریز

تیم مهدی تارتار با که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند هفته گذشته مقابل شاهین بوشهر متوقف شد. نفتی‌ها که با 29 امتیاز در رده هشتم قرار دارند، برای اینکه جایگاه بهتری در جدول به دست بیاورند به 3 امتیاز مقابل ماشین‌سازی نیاز دارند. ماشین‌سازی هم که رضا مهاجری را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد با توجه به اختلاف 5 امتیازی با نفت مسجدسلیمان به برد در این بازی نیاز دارد تا با کسب نتیجه لازم به نیمه بالای جدول نزدیک شود. این تیم با 24 امتیاز در رده دهم جدول است. ماشین‌سازی هفته گذشته مقابل فولاد شکست خورد.

نساجی مازندران- فولاد خوزستان

فولادی‌ها که با جواد نکونام روزهای خوبی را پشت سر می‌گذرانند، دیروز با مثبت شدن تست کرونای 16 نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی شوکه شدند. فولاد که 7 بازی گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته درخواست لغو بازی‌هایش را به سازمان لیگ داده اما هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده و مشخص نیست بازی این تیم مقابل نساجی مازندران برگزار می‌شود یا نه. فولادی‌ها با 39 امتیاز از مدعیان اصلی کسب سهمیه هستند. نساجی مازندران هم که هفته گذشته کار بزرگی انجام داد و تراکتور را در تبریز شکست داد به دنبال ادامه موفقیت‌های خود است. این تیم با 26 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

سایپا تهران- سپاهان اصفهان

شاگردان ابراهیم صادقی بعد از متوقف کردن استقلال در بازی هفته گذشته امیدوارند با امتیاز گرفتن از سپاهان هم به بقا در لیگ امیدوار باشند. سایپا در حال حاضر با 20 امتیاز در رده سیزدهم است و خطر سقوط را احساس می‌کند. در آن‌سوی میدان شاگردان امیر قلعه‌نویی که هفته گذشته گل‌گهر را شکست دادند و در تعقیب پرسپولیس هستند امید زیادی دارند که از غفلت پرسپولیس استفاده کنند و اختلاف امتیاز خود را با این تیم کاهش دهند. سپاهانی‌ها با 40 امتیاز در رده دوم در تعقیب پرسپولیس هستند.

گل‌گهر سیرجان- شهرخودرو مشهد

شاگردان مجید جلالی هفته گذشته شکست تلخی را مقابل سپاهان چشیدند و پایین تر از سایپا با 19 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفتند. گل‌گهری‌ها اگر می‌خواهند از خطر سقوط دور شوند محکوم به گرفتن امتیاز از شهرخودرو در بازی خانگی هستند. در آن سوی میدان شاگردان مجتبی سرآسیابی بعد از پیروزی دلچسب هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن بیشتر از قبل به کسب سهمیه آسیایی امیدوار شدند. این تیم با 38 امتیاز در رده پنجم جدول ایستاده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز