امروز؛

مسئولین کمیته ملی المپیک از فدراسیون والیبال بازدید کردند

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۴۹۰۷
مسئولین کمیته ملی المپیک از فدراسیون والیبال بازدید کردند
رئیس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ظهر امروز با حضور در فدراسیون والیبال با مسئولین فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار دکتر صالحی امیری رئیس ، نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازیهای المپیک ، طاهره طاهریان نائب رئیس ، مجید شایسه ، هادی ساعی  و علی دادگر اعضای هیات اجرایی و بهداد سلیمی مشاور رئیس با حضور در فدراسیون والیبال با مسئولین این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

صالحی امیری در این دیدار ضمن اعلام حمایت از این رشته پرهوادار در کشورمان اظهار داشت خوشبختانه والیبال با کسب موفقیت های بسیار در رویدادهای بین المللی و قاره ای  نشان داده که می توان به مدال آوری در المپیک امیدوار بود . و ما انتظار داریم والیبال همچنان در ریل موفقیت حرکت کند .

در ادامه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز تصریح کرد: برنامه فدراسیون این است که  والیبال ایران در المپیک جزو 4 تیم پایانی باشد. البته کار سختی است. شاید برخی بگویند قول نده، ولی من ظرفیت این رشته را بالا می‌دانم. ما برای هدایت تیم ملی گزینه داخلی و خارجی داریم، ولی این کار را مدیریت می‌کنیم تا در زمان  مناسب انجام شود.

نظر شما