علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای ادامه لیگ باید ستاد مبارزه با کرونا تصمیم بگیرد/ می‌توانیم روی سکو برویم

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۵:۳۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۶۰۵۷
برای ادامه لیگ باید ستاد مبارزه با کرونا تصمیم بگیرد/ می‌توانیم روی سکو برویم
سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد گفت: برای ادامه لیگ باید ستاد مبارزه با کرونا تصمیم بگیرد.

علیرضا رضایی، سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد، در خصوص آخرین وضعیت تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: در حال حاضر فعلا برنامه جذب کشتی‌گیران مدنظرمان را در پیش گرفتیم البته 90 درصد اعضای تیم دانشگاه آزاد را دانشجویان این دانشگاه تشکیل می‌دهند که این امر باعث شده بحث جوانگرایی در ورزش که سال‌هاست در ارکان ورزش کشور مطرح است در تیم ما به خوبی اجرا شود.

او با اشاره به اهداف تعیین شده برای تیم توضیح داد: به هر جهت هر باشگاهی که تصمیم به تیم‌داری در لیگ می‌گیرید با اهداف مشخصی این کار را انجام می‌دهد. همانطور که عنوان کردم تیم ما بسیار جوان است و حتی بازیکن زیر 20 سال هم داریم اما با وجود جوان بودن بازیکنان‌مان ما هم مانند سایر تیم‌ها به کسب سکو فکر می‌کنیم و در تلاشیم به این امر مهم دست یابیم.

رضایی در پایان در خصوص موافقت خود با شروع رقابت‌های لیگ بیان کرد: ما هنوز اردوها را شروع نکردیم و برای استارت تمرینات‌مان و حتی ادامه لیگ منتظر اعلام مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هستیم. شرایط واقعا دشوار و غیر قابل پیش‌بینی بوده و درست است که سلامتی برای همه ما اولویت دارد ولی نمی‌توان همه برنامه‌ها را هم تعطیل کرد. البته در کشتی فقط تیم‌ها در حال یارگیری هستند و هیچ اردو و تمرینی نداریم و حتی زمان شروع لیگ هم مشخص نیست. 3

نظر شما