توسط دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود؛

وبینار بین‌المللی قلب و ورزش

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۶۸۴۹
وبینار بین‌المللی قلب و ورزش
دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک در تاریخ 31 تیر سال جاری و با حضور مدرس بین‌المللی، اقدام به برگزاری وبینار بین‌المللی قلب و ورزش کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و لغو شدن مسابقات و تمرین‌های ورزشی طی چند ماه اخیر، نگرانی‌هایی در مورد برگشت ورزشکاران به فعالیت های ورزشی رقابتی وجود دارد.

در همین راستا و با توجه به لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی به صورت غیر حضوری، دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری کارگاهی بین المللی با حضور دکتر مایکل پاپاداکیس رئیس کمیته آموزش و رئیس دپارتمان قلب و ورزش انجمن اروپایی پیشگیری از بیماری های قلبی نموده است.

در این وبینار بین‌المللی، جدیدترین یافته ها در مورد روش های جامع ارزیابی های قلبی عروقی در ورزشکاران به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مرگ ناگهانی قلبی، رایج ترین علائم و نشانه های مرتبط با بیماری قلبی عروقی در ورزشکاران و توصیه هایی در مورد شرکت در فعالیت های ورزشی رقابتی پس از بی تحرکی ناشی از کرونا توسط دکتر پاپاداکیس و دکتر مهدی انوری به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

علاقمندان شرکت در وبینار مذکور به لینک زیر مراجعه نمایند:
http://academy.olympic.ir/fa/news/3611
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز