هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛

بازی مرگ و زندگی برای ویسی و جلالی/ سپاهان به حفظ رتبه دوم می‌اندیشد

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۷۲۶۶
بازی مرگ و زندگی برای ویسی و جلالی/ سپاهان به حفظ رتبه دوم می‌اندیشد
هفته 24 لیگ برتر فوتبال امشب با برگزاری 4 دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در روز آخر هفته 24 لیگ برتر تیم شهرخودرو از ساعت 20:30 میزبان سایپا است، سپاهان در ساعت 20:45 از پارس جنوبی پذیرایی می کند، صنعت نفت آبادان از ساعت 21 میزبان نساجی است و پیکان و گل گهر هم در ساعت 21 به مصاف هم می روند.

در ادامه نگاهی به این دیدارها می اندازیم.

شهرخودرو-سایپا

یاران مهدی رحمتی شروع طوفانی در آغاز دوباره لیگ برتر داشتند. شهرخودرو با دو برد ارزشمند مقابل ذوب آهن و گل گهر با 41 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت و حالا از مدعیان اصلی کسب سهمیه آسیایی است. شهرخودرویی ها در هفته گذشته با شوک بزرگ استعفای مجتبی سرآسیایی رو به رو شدند و فعلا سرمربیگری این تیم به صورت موقت به استفانو کوزین محول شده است. بازی با سایپای قعرنشین بهترین فرصت برای شهرخودرو است تا بتواند از سومین بازی پی در پی خود 3 امتیاز بگیرد و جایگاه خود را مستحکم کند. در آنسوی میدان شاگردان ابراهیم صادقی هم برای اینکه از رده دوازدهم و جمع فانوس بدستان لیگ برتر جدا شوند به برد در این مسابقه نیاز دارند. نارنجی‌پوشان تهرانی از استقلال و سپاهان امتیاز گرفتند و اکنون مقابل یک تیم بالانشین دیگر به دنبال کسب امتیاز هستند.

سپاهان-پارس جنوبی

شاگردان امیر قلعه نویی با از دست دادن 2 امتیاز حساس بازی با سایپا نشان دادند تمایلی به تعقیب و گریز با پرسپولیس برای قهرمانی ندارد. تساوی سپاهان با سایپا باعث افزایش بیشتر فاصله این تیم با پرسپولیس شد و طلایی پوشان اصفهانی حالا برای تثبیت جایگاه دومی خود به سمت پیروزی بروند. سپاهانی ها برای اینکه نایب قهرمانی شان به خطر نیفتد محکوم به برد مقابل سایپا هستند و در آن سوی میدان هم پارس جنوبی بعد از لغو بازی هفته گذشته مقابل استقلال برای بقا به امتیاز بازی نیاز مبرم دارد. شاگردان هومن افاضلی با 20 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند.

صنعت نفت-نساجی

صنعت نفت نتوانست با بهنام سراج به روند رو به رشد خود ادامه دهد و هفته گذشته مقابل تراکتور در تبریز شکست خورد. نفتی ها که با 36 امتیاز در رده هفتم جدول هستند شاید شانس زیادی برای کسب سهمیه نداشته باشند اما دوست دارند لیگ را با رتبه بهتری به پایان برسانند و به همین دلیل انگیزه زیادی برای برد در بازی امشب دارند. از طرف دیگر شاگردان محمود فکری که هفته گذشته به دلیل ابتلای بازیکنان فولاد به کرونا مقابل این تیم به میدان نرفتند، با انگیزه بالا به آبادان می روند تا نوار نتایج خوبشان پاره نشود. نساجی با 26  امتیاز در رده نهم جدول است و در صورت برد در بازی امشب هم در همین رده می ماند.

پیکان-گل گهر

ببر تا زنده بمانی بهترین عنوان برای این دیدار حساس است. این بازی برای هر دو تیم قعرنشین 6 امتیازی است. پیکان که هفته گذشته بعد از 12 هفته رنگ برد را دید و ذوب آهن را شکست داد با یک پله صعود به رده پانزدهم جدول رسیده و برای فرار از قعر جدول باید در بازی امشب مقابل گل گهر پیروز شود تا یک پله بالاتر از این تیم در جدول قرار بگیرد. در آن سوی میدان اوضاع تیم مجید جلالی هم خوب نیست. گل گهر در 2هفته گذشته 2شکست پی در پی را تجربه کرد و تا رده پانزدهم جدول سقوط کرد. مجید جلالی با توجه به شناختی که از پیکان دارد، امیدوار است بتواند امشب از تیم ویسی امتیاز بگیرد تا کمی از محدوده خطر جدول دور شود. نکته جالب این دو تیم 18 و 19 امتیازی این است که هم پیکان و هم گل گهر در این فصل دوبار سرمربیان خود را تغییر داده اند. در پیکان ویسی جانشین حسین فرکی شد و مجید جلالی هم به جای وینگو بگوویچ روی نیمکت گل گهر نشست. در دیدار امشب هر دو تیم محکوم به پیروزی هستند و نتیجه تساوی فقط به درد رقبای آنها می خورد.

نظر شما