سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امکانات رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نداریم/ یا فوتبال را تعطیل کنیم یا با کرونا کنار بیائیم

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۸۴۰۴
امکانات رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نداریم/ یا فوتبال را تعطیل کنیم یا با کرونا کنار بیائیم
ابراهیم شکوری گفت: ما مانند کشورهای همسایه هم نمی‌توانیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم‌ چون امکانات لازم را نداریم.

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص مشکلات باشگاه‌های ایرانی برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا کار را برای همه کشورهای دنیا دشوار کرده است. همه مردم دنیا با پدیده‌ای مواجه شده‌اند که تاکنون تجربه‌ای درباره آن نداشته‌اند و حالا باید برای ادامه زندگی راهکار پیدا کنیم. برای برگزاری مسابقات فوتبال هم فیفا راهکارهایی داده و حتی فکر مسائلی مثل نقل و انتقالات و قراردادها را هم کرده و پیشنهاداتی به فدراسیون‌ها داده است. بهتر است برای حل مشکلات قراردادهای بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود فدراسیون و باشگاه‌ها جلساتی برگزار کنند و به یک راه حل مشترک برسند.

شکوری با اشاره به مشکلات مالی باشگاه‌های ایرانی برای رعایت پروتکل‌های فیفا افزود: حتی رعایت پروتکل‌های داخلی هم برای باشگاه‌های ایرانی، که همه آنها با مشکلات مالی مواجه هستند، دشوار است چه برسد به پروتکل‌های فیفا که دقیق‌تر و سختگیرانه‌تر است. کرونا شرایطی ایجاد‌ کرده که هزینه‌های زیادی به باشگاه‌ها تحمیل شده و ما هم‌ فقط 2 راه حل داریم.‌ یا باید فوتبال را تا زمان ریشه‌کن شدن کرونا تعطیل کنیم یا با شرایط موجود کنار بیائیم و برای حل مشکلات‌مان راه حل پیدا کنیم.

او در ادامه افزود: اگر بخواهیم امسال فوتبال را تعطیل کنیم باید 2 سال آینده هم فوتبال تعطیل شود و این اصلا منطقی نیست.به نظر من بهتر است مدیران فدراسیون و سازمان لیگ با مدیران تمام باشگاه‌ها جلسه برگزار کنند و برای برطرف کردن مشکلات به یک راه حل مشترک برسند.

سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون با اشاره به لزوم استفاده از مدیران ورزشی در مدیریت فوتبال بیان کرد: نه تنها در فوتبال بلکه در همه حوزه‌ها استفاده از نیروی متخصص لازم است. فدراسیون فوتبال هم در یکی، دو سال گذشته به استفاده از نیروهای متخصص روی آورده است‌. شخصا امیدوارم‌ با تدوین اساسنامه جدید و برگزاری انتخابات بازهم از نیروهای ورزشی متخصص در امور مدیریتی در اداره فوتبال استفاده شود.

شکوری گفت: همیشه خودم را جزیی از خانواده فوتبال می‌دانم. چه زمانی که هوادار بودم و چه در دوران بازیگری و مربیگری‌ام همواره خودم را جزیی از خانواده فوتبال می‌دانستم و می‌دانم و امیدوارم بتوانم با کسب شاخص‌های مدیریتی بازهم در این بخش به فوتبال کمک کنم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز