سرمربی کهنه‌کار در برزخ ناکامی؛

کامپیوتر «مجید جلالی» سوخت!/ خداحافظ آقای مارکوپولو تا تیم بعدی!

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۳:۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۸۸۸۱
کامپیوتر «مجید جلالی» سوخت!/ خداحافظ آقای مارکوپولو تا تیم بعدی!
مجید جلالی که تا پیش از بازی با پیکان معتقد بود سرنوشت تیم گل‌گهر برای بقا در جدول دست خودش است، بعد از شکست مقابل تیم سابقش به این نتیجه رسید کار تیمش برای ماندن در لیگ برتر دشوار بوده و بهتر است هرچه زودتر استعفا کند تا سقوط گل‌گهر در کارنامه کاری او ثبت نشود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شکست مقابل پیکان باعث شد مجید جلالی و باشگاه متمول گل‌گهر به این نتیجه برسند که بهتر است قطع همکاری کنند. مجید جلالی که حدود 8 ماه پیش جانشین وینکو بگوویچ در گل‌گهر شد نتوانست این تیم را در هفته‌های اخیر از خطر سقوط نجات دهد. تیم جلالی هر 3 بازی آخر خود را به تیم‌های سپاهان، شهرخودرو و پیکان باخته و از 24 بازی تنها 19 امتیاز کسب کرده است.

بررسی عملکرد جلالی که از هفته هفتم هدایت گل‌گهر را برعهده گرفت، نشان می‌دهد او از روزهای اوجش در مربیگری فاصله دارد. مجید جلالی در مدت حضورش در گل‌گهر 3 پیروزی و 8 باخت تجربه کرد و نتوانست تیم سیرجانی را از انتهای جدول جدا کند. جلالی بعد از شکست غیرمنتظره تیمش مقابل پیکان ترجیح داد از سمت خود کناره‌گیری کند چون به این نتیجه رسید با توجه به عملکرد تیم‌هایی که با گل‌گهر در کورس سقوط نکردن هستند، از شانس کمتری برای بقا برخوردار است.

مجید جلالی که همواره از منتقدان حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران بوده و حتی از کارلوس کی‌روش هم انتقاد می‌کرد و می‌گفت او کاری برای فوتبال ایران انجام نداده، مربی‌ای است که طی 17 سال حضورش در سطح اول فوتبال ایران فقط یک قهرمانی در لیگ با پاس و یک قهرمانی در جام حذفی داشته و از آخرین قهرمانی‌اش در فوتبال ایران که با صباباتری (جام حذفی) در سال 84 بوده، 15 سال گذشته است.

جلالی در طول 17 سالی که در تیم‌های باشگاهی مربیگری کرده در 13 باشگاه به عنوان سرمربی روی نیمکت نشسته (پاس تهران دو بار) و سال‌های حضورش در تیم‌ها هم بسیار کوتاه مدت بوده است. او در 2 فصل اخیر فوتبال ایران هدایت 3 تیم را برعهده داشته و می‌توان لقب مارکوپولوی فوتبال را هم به او نسبت داد. جلالی بعد از اینکه در لیگ هجدهم به دلیل نتایج ضعیف از پیکان جدا شد، به نساجی مازندران رفت اما عمر حضورش در این باشگاه به 4 ماه هم نکشید و در پایان لیگ هجدهم از این تیم جدا شد.

جلالی لیگ نوزدهم را با بیکاری آغاز کرد تا اینکه بگوویچ از سرمربیگری گل‌گهر کنار رفت و به جای او سرمربی این تیم متمول سیرجانی شد. جلالی که تا پیش از بازی با پیکان معتقد بود سرنوشت تیم گل‌گهر برای بقا در جدول دست خودش است، بعد از شکست مقابل تیم سابقش به این نتیجه رسید کار تیمش برای ماندن در لیگ برتر دشوار بوده و بهتر است هرچه زودتر استعفا کند تا سقوط گل‌گهر در کارنامه کاری او ثبت نشود.

حالا مجید جلالی لیگ نوزدهم را هم بدون تیم به پایان می‌رساند و باید منتظر بمانیم ببینیم برای فصل بعد کدام باشگاه را برای مربیگری انتخاب می‌کند. خداحافظ آقای مارکوپولو تا تیم بعدی!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز