نگاه کارشناس بازی پرسپولیس و فولاد؛

یک پرسپولیسی باید اخراج می شد!

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۲:۳۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۱۱۸۲
یک پرسپولیسی باید اخراج می شد!
نوذر رودنیل کارشناس داوری بر این باور است که داور بازی پرسپولیس در برابر فولاد می‌توانست یک بازیکن قرمزهای تهرانی را اخراج کند.

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص قضاوت بیژن حیدری و همکارانش توضیحاتی را ارائه کرد.

این کارشناس داوری در مورد دقایق حساس این دیدار در امر داوری گفت: بیژن حیدری داوری بازی پرسپولیس و فولاد با توجه به این که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است، طروات و شادابی و دوندگی همیشگی  را نداشت و در برخی صحنه ها برای 2 تیم اشتباهاتی داشت.

رودنیل در ادامه افزود: در دقیقه اول بشار رسن به خاطر خطایی که مرتکب شد، باید از داور کارت زرد می گرفت.در صحنه ای که داور در دقایق اولیه خطای هند کمال کامیابی نیا را اعلام کرد، هندی صورت نگرفت و اعلام ضربه خطا به سود فولادی ها اشتباه بود.

او در مورد اشتباهات دیگر بیژن حیدری در این دیدار خاطرنشان کرد:به اعتقاد من شجاع خلیل زاده می بایست در این دیدار با کارت زرد داور جریمه می شد، ضمن این که در اوسط بازی محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس در صحنه ای مرتکب خطایی شد که حرکتی زننده بود و داور می توانست او را با کارت قرمز جریمه کند که از این کار صرفه نظر کرد.

رودنیل با اعلام این که ادامه بازی در دقیقه 40 در محوطه جریمه فولاد تصمیم درستی بود، تصریح کرد: گل پرسپولیس مشکلی نداشت و در سلامت کامل به ثمر رسید. در دقیقه 84 ضربه وحید امیری پس از سوت داور باید با کارت زرد برای او همراه می شد که این اخطار هم داده نشد. 

این کارشناس داوری با اعلام این که پروتکل بهداشتی در این دیدار هم رعایت نشد، در پایان اظهار داشت: با توجه به زمانی که در اواسط بازی در نیمه دوم برای استراحت بازیکنان 2 تیم در نظر گرفت شده بود داور می بایست حداقل 7 دقیقه قت تلف شده اعلام می کرد که به اعلام 5 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم قناعت کرد.

نظر شما