افت بی‌موقع قایدی بلای جان خودش و استقلال؛

برنامه‌های اختصاصی مجیدی برای ستاره جوان/ رویای آقای گلی بر باد می‌رود؟

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۲۱۶۲
برنامه‌های اختصاصی مجیدی برای ستاره جوان/ رویای آقای گلی بر باد می‌رود؟
افت بی‌موقع مهدی قایدی هم به ضرر خودش شده و او را از آقای گلی دور کرده و هم در هفته‌های حساس پیش‌رو کار استقلال برای کسب سهمیه را دشوارتر می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی قایدی در روزهایی که استقلال و فرهاد مجیدی بیشتر از همیشه به او نیاز دارند در فرم ایده‌آل نیست. او در شروع دوباره مسابقات لیگ پس از شیوع کروه نه در گلزنی موفق بود و نه حتی توانسته پاس گل بدهد. این درحالی است که قایدی با 9 گل یکی از امیدهای آقای گلی در لیگ نوزدهم بود چند هفته‌ای به پایش قفل خورده و در جدول پاسورهای لیگ هم تا مدت‌ها با 6 پاس گل صدرنشین بود ولی با استارت دوره افتش پشت سر میلاد جهانی، هافبک مازندرانی صنعت‌نفت آبادان، قرار گرفت که تاکنون 7 پاس گل داده است.

از شانس بد استقلال و مجیدی، قایدی در روزهایی افت کرده که استقلال در کورس کسب سهمیه آسیایی قرار دارد و کسب کامل امتیاز در هر 5 بازی باقی مانده از نان شب هم برای این تیم واجب‌تر است.

قایدی در دیدارهای اخیر استقلال مقابل سایپا، تراکتور و صنعت‌نفت هیچ نشانی از آن مهاجم تند و تیز و تکنیکی که با استارت‌ها و سرعتش بلای جان مدافعان حریف بود، نداشته است.

بازیکن ریزنقش و بوشهری آبی‌پوشان این روزها به‌طور واضحی از روزهای اوجش فاصله دارد و این افت نه تنها به ضرر استقلال و فرهاد مجیدی تمام می‌شود بلکه خود قایدی را هم از رویای آقای گلی دور می‌کند‌. اگرچه در حال حاضر قایدی فقط 3 گل با شهریار مغانلو که در صدر جدول گلزنان قرار گرفته، فاصله دارد اما حال و روز مهاجم تکنیکی استقلال اگر به همین منوال پیش برود بعید است او بتواند خودش را به صدر برساند.

106

قایدی جزو استقلالی‌هایی بود که با کرونا درگیر شد اما خیلی زودتر از آنچه که پزشکان گفته بودند به تمرینات برگشت و اصرار داشت حال جسمانی‌اش بهبود یافته اما اوضاع نشان می‌دهد برای بازگشت عجله کرده و به نظر می‌رسد از نظر بدنی ضعیف شده و هنوز نتوانسته ضعف ناشی از ابتلا به کرونا را از بدنش خارج کند.

اهمیت یک قایدی آماده برای استقلال به اندازه‌ای است که فرهاد مجیدی که در زمان بازیگری‌اش از بهترین مهاجمان فوتبال ایران بود، تمرکزش را روی این بازیکن ریزنقش گذاشته تا هرچه سریع‌تر این بازیکن ارزشمند را به روزهای اوجش برگرداند.

از استقلال خبر می‌رسد فرهاد در روزهای اخیر جلسات خصوصی با قایدی برگزار کرده و تمرینات اختصاصی برای او در نظر گرفته تا هرچه زودتر این بازیکن ریزنقش و تکنیکی را به روزهای خوبش برگرداند‌ که هم رویای آقای گلی برباد نرود هم در هفته‌های حساس پیش رو قایدی بتواند به استقلال کمک کند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز