بازگشت نویدکیا جدی است/ مدیرفنی یا مدیرعامل؟

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۲۵۹۲
بازگشت نویدکیا جدی است/ مدیرفنی یا مدیرعامل؟
اگرچه شایعاتی مبنی بر مربیگری نویدکیا در سپاهان شنیده می شود اما ظاهرا خود او ترجیح می دهد به عنوان مدیرفنی یا مدیرعامل در سپاهان فعالیت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محرم نویدکیا از محبوب ترین چهره های فوتبالی در اصفهان است. او افتخارات زیادی به همراه سپاهان کسب کرد و شاید اگر مصدومیت ها امانش می دادند می توانست باز هم به همراه سپاهان روزهای خوبی را تجربه کند و بر قله فوتبال ایران بنشیند. نویدکیا که در سن 34 سالگی کفش هایش را آویخت و از فوتبال خداحافظی کرد، ترجیح داد به دور از هیاهوی فوتبال باشد. او در سال های اخیر گاهی به اردوی سپاهانی ها سر زده و حتی در لیگ هجدهم هم صحبت هایی مبنی بر حضور او به عنوان مربی روی نیمکت سپاهان مطرح شد اما به نتیجه نرسید.

باتوجه به اینکه سپاهان در لیگ نوزدهم هم در کسب عنوان قهرمانی ناکام بود قرار است تغییراتی جدی در چارت های مختلف این باشگاه رخ دهد که یکی از این تغییرات بازگشت نویدکیا به این باشگاه است. نویدکیا که ۵ عنوان قهرمانی در لیگ برتر و ۴ عنوان قهرمانی در جام حذفی دارد در روزهای دوری از فوتبال تحصیلات خود را ادامه داد و لیسانس مدیریت ورزشی گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز