امیر روستایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای گلزنی با پیراهن پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنم/ می‌خواهیم رکوردهای‌مان را جاودانه کنیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۵:۵۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۲۹۹۷
برای گلزنی با پیراهن پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنم/ می‌خواهیم رکوردهای‌مان را جاودانه کنیم
مهاجم جوان پرسپولیس که برای گلزنی با پیراهم قرمز لحظه شماری می کند بر این باور است که پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بود و با شایستگی کامل این عنوان را به دست آورده است.

امیر روستایی در گفت و گو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به شرایط خوب پرسپولیس گفت: پیروزی‌های اخیر و تداوم صدرنشینی‌های مان باعث شد تیم از نظر روحی و روانی هم شرایط فوق‌العاده‌ای داشته باشد و این مساله کمک زیادی به ما میکند که روند موفقیتهای مان را ادامه دهیم.

این مهاجم جوان سرخ‌ها در مورد حضورش در ترکیب پرسپولیس افزود: در ابتدای فصل حضور در اردوهای تیم ملی شرایط را به گونه‌ای کرده بود که فرصت زیادی برای حضور در ترکیب به دست نمی‌آوردم اما رفته‌رفته شرایطم تغییر کرد و کادرفنی جدید بیشتر به من اعتماد کرد و تمام تلاشم این است که بتوانم رضایت آنها را بیشتر جلب کنم. آقای مطهری در پیکان مربی من بودند، ضمن این که آقا یحیی هم مرا می‌شناسد و با این شرایط تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم که هر زمانی که فرصت بازی به من رسید بتوانم جواب خوبی به اعتماد کادر فنی بدهم.

او در ادامه گفت: گلزنی با پیراهن پرسپولیس بسیار لذت‌بخش است. من مهاجم هستم و وظیفه‌ام گلزنی است. امیدوارم بتوانم در فرصت‌هایی که به من می‌رسد برای تیم محبوبم گلزنی کنم. من برای این اتفاق لحظه‌شماری می‌کنم.

روستایی با اشاره به بازی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: بدون شک ما برای برد و پیروزی پای در این میدان می‌گذاریم و می‌خواهیم پس از این دیدار نیز، تمام بازی‌های باقی مانده‌مان را هم با حداکثر امتیازات ممکن به پایان برسانیم تا علاوه بر قهرمانی، تمامی رکوردهای این فصل را به نام پرسپولیس ثبت و رکوردهای‌مان را در این فصل جاودانه کنیم. 

مهاجم جوان سرخ ها در پایان گفت: پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بود و خوشحالم امسال هم جام قهرمانی به شایسته‌ترین تیم ایران می‌رسد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز